Index fejl??
Fra : Søren Petersen

Dato : 30-10-06 22:02

Kunne jeg få hjælp.

Uploadet siden www.quadsport.dk
Når man derefter går til siden sidste nyt, og vil tilbage til
forsiden får jeg en fejl.(siden kan ikke vises m.m.)
Denne har jeg fået tidligere, men ved at loade op igen forsvinder
fejlen - men ikke denne gang.

Har jeg fået trykket på "noget"??

Håber meget en eller flere har en løsning

med venlig hilsen

Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Pernille Kristensen

Dato : 30-10-06 22:18

> [...]
> forsiden får jeg en fejl.(siden kan ikke vises m.m.)
> Denne har jeg fået tidligere, men ved at loade op igen forsvinder

Jeg får ingen fejl ved at gå tilbage fra sidste nyt.

> Har jeg fået trykket på "noget"??

Når man trykker på ikonet startsiden, henvises der til siden
index.htm, og her har du en fejl.
Hvis du i stedet henviser til filen index.html, så skulle det virke.

Din index side har du jo valgt at navngive index.html.

Pernille