Side kan ej ses i browser
Fra : Søren Andersen

Dato : 25-10-06 21:27

Jeg har syslet med at lave en side, men kan ikke rigtig få det
til at virke, når jeg ligger det ud på ftpén kan det ikke ses i
browseren, jeg får blot en medd. om at file not found hvis jeg
logger på ftpén med password og login kan jeg godt se siden i
Explorer.

Jeg har en fil der hedder index.htm som beskrevet at der skal
være.

Ville blive glad for et hint

Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 25-10-06 22:00

> [...]
> Explorer.
>
> Jeg har en fil der hedder index.htm som beskrevet at der skal

Ville blive glad for et link

Mvh Charlotte Eglin

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-10-06 22:09

Søren Andersen <sabindestregmail@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har en fil der hedder index.htm som beskrevet at der skal
>være.

Et link havde været en god ide, men ellers kig på
http://html-faq.dk/1016.asp for fejlmuligheder.

Er det på et webhotel kan det evt. også skyldes at siden ikke
ligger i den rigtige mappe.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Søren Andersen

Dato : 26-10-06 07:05

Fra : Mig

Dato : 26-10-06 12:01

Hej Søren

Er du sikker på indexfilen ligger det rigtige sted?
Nogle gange skal den ligge i en bestemt mappe (feks. talhusetdk) og andre
gange udenfor, det er afhængig af dit webhotel.
Du har sikkert fået nogle papire fra webhotellet, hvor der står eksakt, hvor
det skal ligge.

Mvh

Allan