hjælp til hjemmeside
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-10-06 22:04

Hejsa

Jeg vil høre om nogen kan hjælpe mig.

Jeg er igang med at lave min hjemmeside om, og et par at siderne er
opdateret, men de side gør noget "sjovt". når man ruller siden ned af er det
som om baggrunden bliver siddende fast, og det kun er teksten der ruller. De
gamle sider der endnu ikke er blevet opdateret, ruller baggrunden med.

eksempler kan ses på www.bolettes.dk

"forsiden" ruller baggrunden ikke
"Nicki's historie" ruller baggrunden.

hvad har jeg gjort galt?

Vil gerne ha' bagsiden ruller med

På forhånd tak

Bolette

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-10-06 22:46

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev :

>Vil gerne ha' bagsiden ruller med

Ændre
background="baggrund/nicki11.jpg">
til

Kender ikke FP så godt, men mener det skyldes at du på forsiden
har valgt vandmærke (herudover kan jeg se, at de ikke er lavet i
samme frontpageversion)..

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-10-06 22:40

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

Tak for hjælpen begge to, det løste problemet

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 18-10-06 22:52

Hej
Jeg kan ikke helt se af dit spørgsmål, om du vil have baggrunden til at være
stationær på alle sider, eller om du vil have den fjernet fra de sider er er
stationære.
Men det er linien med dette TAG du skal fjerne hvis du vil have baggrunden
til IKKE at være stationær:
background="baggrund/nicki11.jpg">

Du kan som på de andre sider anvende dette:

Peøv dig frem med sidde.

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071