Gæstebog.
Fra : Henrik

Dato : 17-10-06 11:33

Hej allesammen.

Jeg vil gerne lave en gæstebog på min hjemmeside.
men de eneste jeg kan finde er på engelsk.
så jeg ville høre om i ved hvor jeg kan få en dansk gæstebog, til min
hjemmeside?

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 17-10-06 12:29

Henrik skrev:

> [...]
> men de eneste jeg kan finde er på engelsk.
> så jeg ville høre om i ved hvor jeg kan få en dansk gæstebog, til

wesup har en ret elegant gæstebog på dansk, du kan indsætte den på din
egen web. bagsiden er, at den ret hurtigt bliver fyldt med spam
http://www.websup.dk/site/plus_guestbook.php

Zip Danmark har en meget funktionel, men måske knap så elegant
gæstebog, den er forsynet med et filter, så du undgår spam
http://www.zip.dk/
--
thomas
en smuk sang http://www.dansk-oss.com/malaga/Ave%20Maria.wma

Fra : Henrik

Dato : 18-10-06 14:55

Tak for hjælpen... jeg vil prøve og lege lidt videre med websup.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 18-10-06 20:43

"Henrik" <henrik@1go.dk> wrote in message
> Tak for hjælpen... jeg vil prøve og lege lidt videre med websup.dk

Hej

Du kan også prøve med en gæstebog fra det hedengangne www.webcafe.dk

Jeg mener, at filerne og beskrivelsen fortsat skal kunne findes her:
http://web.archive.org/web/20050316025721/www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/

Jeg har selv brugt den, og den fungerer fint og indtil videre uden
spamindlæg.
Der, hvor jeg har brugt den har den kørt i et halvt år uden spamindlæg.

Gæstebogen kan tilpasses med farver, skrifttyper osv.

Ellers kan du kigge på www.hjemmesideskolen.dk

Hilsen Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Peter P

Dato : 19-10-06 15:43

Martin Ploug skrev:

> [...]
>
> Hilsen Martin

> ----
> Den har indtil videre sparet mig for at få 188 spam-mails

Du kan også bruge Newbie.dk, det gør jeg selv og den er på dansk, dog
følger der reklamer med.

hilsen Pede