mindre end virker ikke
Fra : Martin

Dato : 22-11-06 20:58

Hej.

Jeg er igang med noget sjov med billeder.

Jeg prøver at lave en pagination (stav?) tilbage knappen virker helt
fint. Men fremad knappen bliver ved med at skrive.

Mit arbejde ligger her
<http://scandesigns.dk/billedetest/>

Funktionen der laver før/næste knapperne hedder getPageLink

Fra : Martin

Dato : 24-11-06 10:39

Martin wrote:
> [...]
>
> Mit arbejde ligger her
> <http://scandesigns.dk/billedetest/>
>
> Funktionen der laver før/næste knapperne hedder getPageLink

Så... nu har jeg fået det til at virke helt perfekt.
Jeg kan ikke lige huske hvad det var jeg ændrede, da jeg har ændret en
helt masse.
men jeg droppede ihvertfald den der hed var size = page+3 og smed det
direkte ned i IF'en, og det virker åbenbart bedre.

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 13:43

"Martin" <maa@scandesigns.dk> skrev

> [...]
> men jeg droppede ihvertfald den der hed var size = page+3 og smed det
> direkte ned i IF'en, og det virker åbenbart bedre.

Bare lige en detalje
Placeringen af højrepilen ser ikke så godt ud...
Den rager ud over dine thumbs i højre side i IE6.+ FF
Bjarne