iexplorer modes?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 21-11-06 10:11

hejsa:)

det er muligt at åbne explorer via kør, med eksempelvis iexplorer -k
side.html.
Dette vil åbne siden i fullscreen mode (kiosk mode). Er der andre muligheder
end -k?
hvor finder jeg en liste over andre muligheder end -k?... har ikke kunne
finde det:(

mvh jan

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 21-11-06 11:08

Kik i SDK'et. Kan downloades fra Microsoft.