Langsom dr.dk - script-problemer?
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-06 00:18

http://www.dr.dk/nyheder loades meget langsomt i Firefox.

Er der nogen, der kan gennemskue, hvad der går galt? Jeg har på
fornemmelsen, at det er et Javascript, der driller, men jeg er ikke sikker.

Siden indeholder et script til Gallup, men det ligger sidst i koden, så
det bør ikke være det, der driller.

Krydspostet til dk.edb.internet.webdesign,
dk.edb.internet.webdesign.clientside og dk.edb.internet med opfølgning
til sidstnævnte.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spareribs: Buskplante, hvis frugter bruges som tilbehør til maden...

Fra : Simon

Dato : 24-11-06 23:39

Kim Ludvigsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> http://www.dr.dk/nyheder loades meget langsomt i Firefox.
>
> Er der nogen, der kan gennemskue, hvad der går galt? Jeg har på
> fornemmelsen, at det er et Javascript, der driller, men jeg er ikke sikker.

Det behøves du ikke bekymre dig om
og hvis du endelig vil så skriv til dr.dk
:)
mvh simon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne