værdi af inputfelt i vbscript (getelementb~
Fra : Leif Neland

Dato : 13-11-06 08:53

Jeg har noget vbscript på en htmlside til at skrive dymolabels.

<SCRIPT LANGUAGE=VBScript>
Sub Btn1_onclick()
Dim DymoAddIn, DymoLabel
Set DymoAddIn = CreateObject("DYMO.DymoAddIn")
Set DymoLabel = CreateObject("DYMO.DymoLabels")

DymoAddIn.Open "C:\Programmer\Dymo Label\Label Files\Address large
(99012)+ordrebar.LWT"
DymoLabel.SetAddress 1,"<%=dymo_lev%>"
DymoLabel.SetAddress 2,"<%=id%>"
DymoAddIn.Print 1, true
End Sub
</SCRIPT>

Der bliver indholdet sat, når siden loades.

Jeg vil gerne have, at det er det nuværende indhold af nogle felter, der
sættes ind.

Så hvad hedder getElementById("ID").value i vbScript?

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 13-11-06 14:32

> Så hvad hedder getElementById("ID").value i vbScript?

Det hed såmænd det samme...

Leif