Dropdown med variabelt indhold
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 08:25

Hej NG,

Jeg har tidligere fundet en måde hvorpå man kan lave to drowdown (form
select), hvor indholdet af dropdown nr. 2 bestemmes af valget i dropdown nr.
1

Dvs at hvis jeg i Nr.1 vælger ØL, skal jeg i Nr.2 kun kunne vælge Fad eller
Flaske
Hvis jeg der imod havde valgt Sodavand, skulle jeg, i Nr.2, kun kunne vælge
Cola, Appelsin eller Danskvand.

Nu hvor jeg skal bruge den, kan jeg ikke finde den igen !

Er der en der sider inde med en måde hvorpå man kan gøre dette ?

Neuhafen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-11-06 09:52

Neuhafen skrev:

> Jeg har tidligere fundet en måde hvorpå man kan lave to
> drowdown (form select), hvor indholdet af dropdown nr. 2
> bestemmes af valget i dropdown nr. 1

Prøv at kigge her:
<http://www.javascripttoolbox.com/lib/dynamicoptionlist/>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 11:36

> Prøv at kigge her:
> <http://www.javascripttoolbox.com/lib/dynamicoptionlist/>

1000 tak...
Det var ikke den jeg tidligere har fundet, men denne ser mere overskuelig ud
!

Neuhafen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-11-06 12:07

Neuhafen skrev:

> Det var ikke den jeg tidligere har fundet, men denne ser mere
> overskuelig ud !

Det er et ret godt site at kende.

PS: Gider du læse min signatur?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Frederik

Dato : 07-11-06 12:06

Neuhafen skrev:

> [...]
> Cola, Appelsin eller Danskvand.
>
> Nu hvor jeg skal bruge den, kan jeg ikke finde den igen !

Denne artikel giver en kort indføring komplekse dynamiske lister:
http://alistapart.com/articles/complexdynamiclists

/Frederik