Overførsel af events til et nyt dom-elemen~
Fra : Lars

Dato : 21-10-06 21:39

http://www.intraface.dk/test/ har jeg skiftet checkboxes ud med
billeder. Checkboxene har events tilknyttet, som laver et ajax-kald,
men jeg kan ikke få funktionen til at sætte overføre de enkelte
events til billederne. Nogen forslag?

Image replacement scriptet er på
http://www.intraface.dk/javascript/checkboxes.js -Det giver ingen fejl,
men events er bare ikke overført til billedet.

Fra : Thrane

Dato : 21-10-06 22:37

"Lars" <lsolesen@gmail.com> wrote in message
[...]

Har ikke en løsning på det, men fandt denne side:
http://www.brainerror.net/scripts_js_checkbox2.php

Måske det kan bruges i stedet?

/Thrane

Fra : Lars

Dato : 21-10-06 22:57

> Har ikke en løsning på det, men fandt denne side:
> http://www.brainerror.net/scripts_js_checkbox2.php

Så vidt jeg kan se, håndterer det ikke flytning af eventhandlers?

--
Lars