tele2 vil have 950,00 kr for at oprette en~
Fra : sjakalen

Dato : 18-11-06 10:32

Vil bare høre om der er nogen der har sluppet for at betale 950,00 kr for
oprettelse af internet ved tele 2 hvis man ikke har adsl og fastnet i
forvejen .
Det skal man nemlige ikke ved cybercity

Søren

Fra : Niklas Petersen

Dato : 18-11-06 12:11

sjakalen wrote:
> Vil bare høre om der er nogen der har sluppet for at betale 950,00 kr for
> oprettelse af internet ved tele 2 hvis man ikke har adsl og fastnet i
> [...]

De 950,- dækker formodentlig for at en tekniker kommer ud og sørger for
at der er forbindelse mellem dig og centralen. Det slipper du nok ikke
for, hvis der ikke er registreret en eksistrende linie. Jeg har
eksempelvis ikke haft fastnet telefon i nogle år, og jeg skal derfor nu
betale for teknikerbesøg for at oprette en linie(695,- hos fullrate).

Hvis CC kan oprette det for dig gratis, så vælg da CC. De kan dog ikke
trylle, så hvis TDC siger der ikke er registreret en linie på adressen,
så kan de ikke oprette dig, uden et teknikerbesøg.

TDC tilbyder gratis fastnetoprettelse, mod at du binder dig til deres
abonnement i 6 måneder - det kunne du jo overveje.

Fra : sjakalen

Dato : 18-11-06 17:47

"Niklas Petersen" <spam@berta.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> TDC tilbyder gratis fastnetoprettelse, mod at du binder dig til deres
> abonnement i 6 måneder - det kunne du jo overveje.

Jeg har kabel ind i huset , havde fastnet for 6 år tilbage.
så det ænder nok med at jeg vælger cc.

Søren

Fra : Dopedog

Dato : 18-11-06 12:46

> Vil bare høre om der er nogen der har sluppet for at betale 950,00 kr for
> oprettelse af internet ved tele 2 hvis man ikke har adsl og fastnet i
> [...]

Det betalte jeg også da jeg fik TDC adsl. Og 3-4 uger efter kørte reklamerne
"GRATIS OPRETTELSE". Det var sku en sur spand pis at sluge

Fra : J.K.Arning

Dato : 18-11-06 14:57

On Sat, 18 Nov 2006 12:46:08 +0100, Dopedog wrote:

> Det betalte jeg også da jeg fik TDC adsl. Og 3-4 uger efter kørte reklamerne
> "GRATIS OPRETTELSE". Det var sku en sur spand pis at sluge

Gratis oprettelse gælder kun hvis der er registreret dne såkaldte bærelinje
på adressen i forvejen. Er der ikke det så skal der betales ved kasse 1.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er