Pas på TDC
Fra : Peter

Dato : 29-11-06 00:17

Hører du til dem, der havde en opkopling på 2048/128, og som så mange andre,
fik en gratis opgradering til 2048/256 pr. 30. August, så hold øje med din
regning.

Det lader til at den opkopling ikke længere eksisterer hos TDC, og de
opgraderer
dig blot til 2048/512 uden at meddele dig dette, og tilsyneladende også uden
at
rette din forbindelse.
Problemet er, at din 2048/256 forbindelse kostede kr. 399,00 pr. måned, din
nye
forbindelse 2048/512 koster 434,00. - kr., 105,00 mere pr. kvt..

Dette er hvad der er sket for mit vedkommende, og en kontakt til hotline,
gav indirekte
ovenstående, som eneste forklaring.
Jeg har netop modtaget en regning på kr. 1302,00 for næste kvartal. Det er
betaling for
en 2048/512 forbindelse, men en test lavet i aften viser, at jeg stadig kun
har 2048/256.

TDC begynder vist at blive lige så "dygtige", som Tele2 og lign.

PeterB

Fra : gil

Dato : 29-11-06 09:00

Peter skrev:

> Problemet er, at din 2048/256 forbindelse kostede kr. 399,00 pr. måned, din
> nye forbindelse 2048/512 koster 434,00. - kr., 105,00 mere pr. kvt..

2048/512 Kbit/s 394 kr.

--
gil

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-11-06 14:31

Hej gil, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> 2048/512 Kbit/s 394 kr.

Ja og nej. Peters tal er faktisk korrekte. Men hvis man også har
fastnettelefoni hos TDC fratrækkes jo 40 kr./md. i "samlerabat", og det
er de priser, der er opgivet i oversigten.

Dvs. for den aktuelle hastighed (2048/512 Kbps) er prisen - som Peter
nævner - 434 kr. Har man også deres fastnettelefoni får man så en fast
rabat på 40 kr./md., dvs. prisen bliver til 494 kr./md. med rabat.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Bruno Christensen

Dato : 29-11-06 19:17

On Wed, 29 Nov 2006 14:31:25 +0100, Rudi Stegen wrote:

> Dvs. for den aktuelle hastighed (2048/512 Kbps) er prisen - som Peter
> nævner - 434 kr. Har man også deres fastnettelefoni får man så en fast
> rabat på 40 kr./md., dvs. prisen bliver til 494 kr./md. med rabat.

Du skal købe nogle andre batterier til den lommeregner

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-11-06 23:55

Hej Bruno Christensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Du skal købe nogle andre batterier til den lommeregner

Nu havde jeg lige fundet ud af at skrive tal startende med 4, hvorfor
jeg diskret ligesom ville prale med det.

I næste uge skal jeg lære dem, der starter med 5.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Peter

Dato : 29-11-06 14:32

"gil" <gil@obyon.com> skrev i en meddelelse

2048/512 Kbit/s 394 kr.

Ja, den pris er inkl.. en fastnet rabat på kr. 40,00. Den reelle pris er kr.
434,00
Min regning for 3 mdr. 2048/512 lyder på kr. 1302,00.
Da jeg spurgte hvorfor, var svaret. at jeg allerede havde fået en rabat på
kr. 40,00
pr. måned fratrukket min telefon regning.
Det var desværre korrekt, der er fratrukket kr. 120,00 i rabat, på min
telefon regning.

PeterB

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-11-06 16:04

On 29 nov 2006, Peter wrote in dk.edb.internet.udbydere:

> Det var desværre korrekt, der er fratrukket kr. 120,00 i rabat,
> på min telefon regning.

Hvorfor desværre? Er pengene mere værd når de er trukket fra en anden
regning?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 30-11-06 16:57

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev:

> [...]
> de opgraderer
> dig blot til 2048/512 uden at meddele dig dette, og tilsyneladende

Det er ikke sket her. Der må være sket en fejl et sted hos TDC i dit
tilfælde - en af fejlene kunne meget vel være, at det du har snakket
med ikke forstår, at man godt kan have en 2048/256 forbindelse hvis man
er blevet opgraderet selvom forbindelsen ikke findes som produkt hos
TDC for nye kunder.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter

Dato : 30-11-06 22:22

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med ikke forstår, at man godt kan have en 2048/256 forbindelse hvis man
> er blevet opgraderet selvom forbindelsen ikke findes som produkt hos

Prøv du at forklare TDC regning det.

Er allerede blevet nedgraderet til en 2048/128, fordi jeg ikke ville betale
for en 2048/512,
som jeg alligevel ikke havde.

PeterB

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 01-12-06 09:12

> Prøv du at forklare TDC regning det.

Har du prøvet at maile dem? Den ene gang jeg har haft et problem med
min regning - en uvarslet prisstigning - skrev jeg en mail. Problemet
blev løst og jeg blev kompenseret (endda mere end jeg havde krav på)
også selvom hende der svarede mente, at den pris jeg havde betalt for
min linie ikke havde eksisteret selvom prisen stod på deres hjemmeside
og på alle mine regninger.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter

Dato : 01-12-06 13:14

> [...]
> også selvom hende der svarede mente, at den pris jeg havde betalt for
> min linie ikke havde eksisteret selvom prisen stod på deres hjemmeside

Mailede dem i tirsdags, og har ikke hørt en lyd. Derfor mailede jeg igen i
aftes,
men har stadig intet hørt, så jeg væbner mig med lidt tålmodighed.

PeterB

Fra : Peter

Dato : 13-12-06 02:58

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mailede dem i tirsdags, og har ikke hørt en lyd. Derfor mailede jeg igen i
> aftes,
> men har stadig intet hørt, så jeg væbner mig med lidt tålmodighed.
>
> PeterB

Som en opfølgning på tråden, er det nu lykkedes at få min 2048/256 opkopling
tilbage.
Det kostede yderligere 3 mails
Flere chat med online support, hvor det mest tåbelige forslag var, at jeg
skulle downloade deres netsupport program
Samlet mere end 3 timer i telefonen, indtil det endelig lykkedes at overtale
en supporter til at stille mig om til en overordnet,
så skete der endelig noget.
Pr. 11/12 havde jeg igen min gamle opkopling til den rigtige pris (prisen
kan jeg selvfølgelig ikke være sikker på, før næste regning)

Så igen - har du haft en 2048/128 opkobling og gratis er blevet opgraderet
til 2048/256, så hold lige lidt ekstra godt øje med din regning.
Kan det ske for mig kan det jo også ske for andre, og isæt da opkoplingen
2048/256 slet ikke eksisterer mere.

PeterB