tele2 vil have 950,00 kr for at oprette en~
Fra : sjakalen

Dato : 16-11-06 17:31

Vil bare høre om der er nogen der har sluppet for at betale 950,00 kr for
oprettelse af internet ved tele 2 hvis man ikke har adsl og fastnet i
forvejen .
Det skal man nemlige ikke ved cybercity
Søren

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 25-11-06 19:14

On Thu, 16 Nov 2006 17:31:29 +0100, "sjakalen" <sphspor@gmail.com>
wrote:

>Vil bare høre om der er nogen der har sluppet for at betale 950,00 kr for
>oprettelse af internet ved tele 2 hvis man ikke har adsl og fastnet i
> [...]

NEJ

Og det er ikke korrekt :

http://www.cybercity.dk/kundecenter/telefoni/priser_og_abonnement/andre_priser_og_gebyrer/index.aspx

Installationsgebyr : 695 kroner.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-11-06 20:07

Easy Webhost - www.easywebhost.org
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> skrev :

>Og det er ikke korrekt :
>
>http://www.cybercity.dk/ kundecenter/telefoni/priser_og_abonnement/andre_priser_og_gebyrer/index.aspx
>
>Installationsgebyr : 695 kroner.

Dit svar er ikke korrekt,
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/index.aspx#H1-txt-2

Men du fik da lejlighed til at spamme en nyhedsgruppe endnu en
gang.

Få dog nu lavet en korrekt signaturadskiller.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 26-11-06 23:42

Hr. Ellentoft.

Jeg må minde om det der står med småt på den side du henviser til :

citat :
------------------
Bemærk: Leveringen af 160/128 kbit/s er betinget af, at du bestiller
Cybercity Telefoni.

Leveringen af 256/128 kbit/s er betinget af, at der er en traditionel
fastnettelefon eller Cybercity Telefoni på leveringsadressen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-11-06 00:06

Easy Webhost - www.easywebhost.org
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> skrev :

>Jeg må minde om det der står med småt på den side du henviser til :

Hr. Spammer!

Hvad har det med oprettelsespris at gøre?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : sjakalen

Dato : 26-11-06 08:48

> NEJ
>
> Og det er ikke korrekt :
>
> http://www.cybercity.dk/kundecenter/telefoni/priser_og_abonnement/andre_priser_og_gebyrer/index.aspx
>
> Installationsgebyr : 695 kroner.

Jeg har ringet til cc og de sagde at der ikke var et oprettelse gebyr ud
over de 199.-

Søren