TDC- webspeed
Fra : Søren Meinertz

Dato : 14-11-06 23:04

Hejsa

Er der nogen som ved hvornår TDC-webspeed 8 Mbit kommer op at køre??

På forhånd mange tak

Søren Meinertz

Fra : Kim

Dato : 15-11-06 08:46

"Søren Meinertz" <anitaaabenraa@webspeed.dk> wrote in message
> Er der nogen som ved hvornår TDC-webspeed 8 Mbit kommer op at køre??

Ifølge dem selv, når man kontakter dem, så er der ingen planer
om højere hastigheder, eller lavere priser på webspeed.

/Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-06 09:57

Kim <not@working.notvalid> wrote:

> "Søren Meinertz" <anitaaabenraa@webspeed.dk> wrote in message
>
> Ifølge dem selv, når man kontakter dem, så er der ingen planer
> om højere hastigheder, eller lavere priser på webspeed.

Men på

<http://www.fullrate.dk>

kan du se at du allerede nu kan få 20 Mbit op og 2 Mbit ned gennem adsl.

Jeg har i øvrigt også stik til webspeed, men bruger der ikke. Det ville
jo koste dobbelt så meget som den bedre løsning jeg bruger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Sune

Dato : 15-11-06 13:43

On Wed, 15 Nov 2006 09:57:11 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

>kan du se at du allerede nu kan få 20 Mbit op og 2 Mbit ned gennem adsl.

Du mener 20 ned og 2 op.

I øvrigt kan man slet ikke regne med at kunne få 20 Mbit ned, eller 2 Mbit op for den sags skyld.
Ved Webspeed kan man næsten ikke undgå at få den hastighed man betaler for.

>Jeg har i øvrigt også stik til webspeed, men bruger der ikke. Det ville
>jo koste dobbelt så meget som den bedre løsning jeg bruger ...

Samme her (gange 3).

Mvh
Sune

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-06 16:03

Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:

> Du mener 20 ned og 2 op.

Selvklart.

> [...]
> op for den sags skyld. Ved Webspeed kan man næsten ikke undgå at få den

Jeg tror jeg fik halveret min regning i forhold til CyberCity - det
havde naturligvis været endnu mere grelt havde vi talt om webspeed.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Benny

Dato : 15-11-06 21:34

Reg ringede til webspeed og sagde jeg ville skifte tele 2, eller cybercity,
og fik tilbudt en måned gratis, har nu 4 Mbit ned.
Jeg håber så at der kommer hurtigere hastighed op til Jul.

Fra : rl

Dato : 16-11-06 16:47

> Reg ringede til webspeed og sagde jeg ville skifte tele 2, eller
> cybercity, og fik tilbudt en måned gratis, har nu 4 Mbit ned.
> Jeg håber så at der kommer hurtigere hastighed op til Jul.

Nå dada. Jeg betaler i forvejen 519 kr. for en 4096/512. Måske jeg skulle
gøre det samme for jeg vil da godt spare de 500 kr. et par mdr.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 16-11-06 03:34

"Kim" <not@working.notvalid> skrev i en meddelelse
> "Søren Meinertz" <anitaaabenraa@webspeed.dk> wrote in message
>
> Ifølge dem selv, når man kontakter dem, så er der ingen planer
> om højere hastigheder, eller lavere priser på webspeed.

Jeg tror roligt du kan regne med at det til enhver tid vil være
standardsvaret uanset om der faktisk var noget på vej om en måned eller to.
Det ville være dybt uforsvarligt at lade den slags informationer sive før
tid og de folk du kan ringe og snakke med er formodentligt de sidste der
overhovedet får at vide at et nyt produkt er på vej. Med mindre du har en
direkte linie til deres teknik eller marketingsafdeling?

mvh
/Kasper

Fra : Stoffer

Dato : 16-11-06 12:11

"Kasper Bergh" <kaz.no.spam@want-no-spam-own.web.id> wrote in message
> [...]
> der overhovedet får at vide at et nyt produkt er på vej. Med mindre du har
> en direkte linie til deres teknik eller marketingsafdeling?

Mon ikke vi skal se Docsis 2 wideband / DOCSIS 3, før der sker noget med
hastighederne på kabel internet

Fra : Kent Nielsen

Dato : 18-11-06 18:40

"Stoffer" <smap@me.invalid> skrev i en meddelelse

> Mon ikke vi skal se Docsis 2 wideband / DOCSIS 3, før der sker noget med
> hastighederne på kabel internet

Jo, og der testes svjv et par steder pt.
(TDC)

Kent Nielsen