tel2 binær news grupper hvordan er de
Fra : sjakalen

Dato : 13-11-06 18:54

Hej

Overvejer art skifte til Tele2freeway 10240/512 til 350+49=399,- kr , men
jeg vil godt vide hvordan deres nyhedsgrupper køre især de binær grupper.

Hilsen Søren

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-11-06 19:50

sjakalen wrote:
> Hej
>
> Overvejer art skifte til Tele2freeway 10240/512 til
> 350+49=399,- kr , men jeg vil godt vide hvordan deres
> nyhedsgrupper køre især de binær grupper.

De stinker.. Meget dårlig retention..
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-11-06 20:09

Henrik Sørensen wrote:

> De stinker.. Meget dårlig retention..

Så vidt jeg er orienteret "stinker" de binære grupper hos alle
internetudbydere. Den lave retention er vist en feature, da ikke alt i
de binære grupper er lige lovligt, og med en højere retention, skal
ISPerne formentlig afsætte ressourcer til at fjerne eventuelle krænkende
filer, hvis de bliver gjort opmærksomme herpå. Det gider de sikkert
ikke.

Bottom line: hvis man har disse behov, er man nødt til at betale for
brugen af en ekstern usenet server (som www.giganews.com og mange
andre).

--
Jesper Lund