Båndbredde og kvalitet på Newsserverne i D~
Fra : Dino Dyret

Dato : 12-11-06 18:22

Da jeg aldrig får et kompetent eller ærligt svar hos ISP-erne så prøver jeg
lige her. Håber ikke kompetencen er ligeså rystende dårlig som hos
ISP-erne.

Med hvilken hastig i KBytes/sek kan I downloade fra Jeres ISP´s NNTP server
?
Skriv navn/servernavn/ISP/hastighed

Og oplys også om JERES ISP saboterer og ødelægger multibanaries, på den
lumske måde at ISP-eren ødelægger en enkelt fil i hver, så en CRC check vil
fejle og RAR filen/Videofilmen er ødelagt.

Skriv hvilke inkompetente lorte ISP-ere i anvender til NNTP og om I er
tilfredse. (ingen kommentarer fra gamle mænd som lige har fået PC tak).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-11-06 19:10

Dino Dyret skriver:

> Og oplys også om JERES ISP saboterer og ødelægger multibanaries, på den
> lumske måde at ISP-eren ødelægger en enkelt fil i hver, så en CRC check vil
> fejle og RAR filen/Videofilmen er ødelagt.

ROFL....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Michael

Dato : 12-11-06 19:19

Klaus D. Mikkelsen skrev:

>Dino Dyret skriver:

>ROFL....

Det er jo næsten ren konspiration :)

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Henning

Dato : 12-11-06 19:31

>Og oplys også om JERES ISP saboterer og ødelægger multibanaries, på den
>lumske måde at ISP-eren ødelægger en enkelt fil i hver, så en CRC check vil
>fejle og RAR filen/Videofilmen er ødelagt.

Har du hørt om par-filer

Fra : Dino

Dato : 13-11-06 15:39

Den 12-11 2006 skrev Henning i dk.edb.internet.udbydere:

> Har du hørt om par-filer

Nej, men det må da være noget til Golf, eller hvad?

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>

Fra : Pico

Dato : 13-11-06 21:32

Dino wrote:

> Nej, men det må da være noget til Golf, eller hvad?

Vær dog seriøs, hvis du ikke kender QuickPar bør du hurtigst muligt
finde ud af hvad og hvorfor det virker.
Pico

Fra : Benny Amorsen

Dato : 12-11-06 19:39

DD> Og oplys også om JERES ISP saboterer og ødelægger multibanaries,
DD> på den lumske måde at ISP-eren ødelægger en enkelt fil i hver, så
DD> en CRC check vil fejle og RAR filen/Videofilmen er ødelagt.

Det er da naturligvis noget PET gør (eller KGB måske)... De cancel'er
en enkelt posting, og så får de Al Qaeda til at poste en ny delfil,
bare ødelagt.

/Benny

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-11-06 23:05

Benny Amorsen <benny+usenet@amorsen.dk> skrev 2006-11-12:

> Det er da naturligvis noget PET gør (eller KGB måske)... De cancel'er
> en enkelt posting, og så får de Al Qaeda til at poste en ny delfil,
> bare ødelagt.

Du har glemt at passe CIA og NSA ind i din ellers glimrende teori ;)

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 12:48

> Du har glemt at passe CIA og NSA ind i din ellers glimrende teori ;)

Og naturligvis Jack Bauer...

Fra : Fluffy

Dato : 13-11-06 22:09

Djævelen har skylden..

Diablo bug'en er stadig ikke fixet..

Fra : David T. Metz

Dato : 15-11-06 16:00

Fluffy skrev:

> Djævelen har skylden..

Det er beviset på intelligent design!

David

Fra : Desserten

Dato : 13-11-06 14:45

"Dino Dyret" <.@.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skriv hvilke inkompetente lorte ISP-ere i anvender til NNTP og om I er
> tilfredse. (ingen kommentarer fra gamle mænd som lige har fået PC tak).

Hvilken planet kommer du fra min ven............??

Fra : Fluffy

Dato : 13-11-06 22:05

On Sun, 12 Nov 2006 18:21:57 +0100, Dino Dyret <.@.invalid> wrote:

> [...]
>
> Skriv hvilke inkompetente lorte ISP-ere i anvender til NNTP og om I er
> tilfredse. (ingen kommentarer fra gamle mænd som lige har fået PC tak).

"Lusers, lusers everywhere...."

Hørt i ASR..

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 09:07

> [...]
>
> Skriv hvilke inkompetente lorte ISP-ere i anvender til NNTP og om I er
> tilfredse. (ingen kommentarer fra gamle mænd som lige har fået PC tak).

Kom lige tilfældigvis til at tænke over denne tråd - det er pussigt som folk
reagerer når de "sandsynligvis" ulovlige film, spil, programmer osv. de
henter/forsøger på, ikke fungerer korrekt eller ikke kan downloades...

Det virker som om det er blevet en folkesport at opføre sig fuldstændig
lovløs på nettet? - og tilmed blive sur hvis man forhindres i det? (Det er
ret underholdende at være vide til)