Aldrig mere Tele2
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 10-11-06 13:52

Jadav alle!

Jeg kæmper forgæves med dem om at lukke min gamle hjemmeside, jeg har ikke
mit kunde nr. mere og derved taber de total jordforbindelsen!
Det er 6 år siden jeg har brugt dem!
Selvom man ringer eller skriver til dem, så sker der bare ikke en s...

Jeg skal aldrig mere have noget med det firma at gøre!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Michael

Dato : 10-11-06 14:07

Hans Nikolajsen skrev:

> [...]
>Selvom man ringer eller skriver til dem, så sker der bare ikke en s...
>
>Jeg skal aldrig mere have noget med det firma at gøre!

Så vil jeg sige det samme om TDC. De kan heller ikke finde ud af at
lukke min gamle hjemmeside ned. Jeg har ikke været kunde hos dem siden
de startede med Opasia. (ca. 10 år siden). Måske en af grundene til at
jeg aldrig skal have med det firma at gøre

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 10-11-06 14:12

"Hans Nikolajsen" <hoilhoil@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> Det er 6 år siden jeg har brugt dem!
> Selvom man ringer eller skriver til dem, så sker der bare ikke en s...

Hej Hans,

Hvad hedder din hjemmeside?
Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for dig.

/Henrik - T2

Fra : -=JF=- arb

Dato : 10-11-06 15:25

"Hans Nikolajsen" <hoilhoil@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er 6 år siden jeg har brugt dem!
> Selvom man ringer eller skriver til dem, så sker der bare ikke en s...

He... Helt samme historie kan jeg fortælle om min hjemmeside hos Image /
Tiscali / Hvad-hedder-de-nu...

De vil ikke lukke den, og jeg har ikke adgang så jeg kan slette den...

Usmidigt som bare fa'en!

Mvh John

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-11-06 15:50

> He... Helt samme historie kan jeg fortælle om min hjemmeside hos Image /
> Tiscali / Hvad-hedder-de-nu...
>
> De vil ikke lukke den, og jeg har ikke adgang så jeg kan slette den...
>
> Usmidigt som bare fa'en!

Nu har Henrik fra T2 jo en gang meldt sig på banen her i tråden, så hvis
du smider din hjemmesideadresse også er det jo muligt han også kan gøre
noget for dig...

--
Michael

Fra : -= JF =- priv

Dato : 11-11-06 13:17

Michael Kjærsgård (mk@vindenand.dk) kradsede følgende besked i
<Uk05h.52$B03.34@news.get2net.dk>

> hvis du smider din hjemmesideadresse også er det jo muligt han også
> kan gøre noget for dig...

Det er da et forsøg værd, så hvis det er muligt at lukke
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/ er det da godt gået!

Hvordan verden så vil klare sig uden denne side må fremtiden vise

--
Mvh. John

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 11-11-06 15:34

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> Det er da et forsøg værd, så hvis det er muligt at lukke
> http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/ er det da godt gået!
>
> Hvordan verden så vil klare sig uden denne side må fremtiden vise

Ah det er de gamle sider med frontpage extentions :)

--
Mikkel

Fra : jane

Dato : 10-11-06 17:50

> [...]

> Selvom man ringer eller skriver til dem, så sker der bare ikke en s...
>
> Jeg skal aldrig mere have noget med det firma at gøre!

jaa. det samme her men hos Cybercity...hjemmeside for ca 10m år siden..er
stadig aktiv

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Peter T.

Dato : 11-11-06 00:03

jane udviste en rettidig omhu og skrev:

> jaa. det samme her men hos Cybercity...hjemmeside for ca 10m år
> siden..er stadig aktiv

Min side hos CC blev lukket ned i samme øjeb lik, som mit abn. udløb hos
dem. Og det er ved at være en pæn sjat år siden nu, hvor CC udbød flatrate
på isdn.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Desserten

Dato : 11-11-06 12:11

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> på isdn.
>
> --
> [Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Godt indlæg Peter T............kom så alle jer tusind der har haft success
med at få lukket jeres hjemmeside.........skriv nu i denne tråd så vi kan
komme i Guinness Rekordbog for længste tråd nogen sinde i news........com'on

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-06 00:27

Desserten udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> success med at få lukket jeres hjemmeside. skriv nu i denne
> tråd så vi kan komme i Guinness Rekordbog for længste tråd nogen sinde

Undskyld. Det var ikke med vilje, at jeg skrev mit forrige indlæg.

........................... <- disse punktummer blev forresten tilovers.
Brug dem mere fornuftigt næste gang.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : -= JF =- priv

Dato : 12-11-06 10:26

Peter T. (pinoc10@hotmail.GEBIScom) kradsede følgende besked i
<Xns98794886D1F8muh@130.225.247.90>

> .......................... <- disse punktummer blev forresten
> tilovers. Brug dem mere fornuftigt næste gang.

Du løfter begrebet 'flueknepperi' til helt nye højder, men hey... Whatever
makes you cum!

--
Mvh. John

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-06 13:23

-= JF =- priv udviste en rettidig omhu og skrev:

> Du løfter begrebet 'flueknepperi' til helt nye højder, men hey...
> Whatever makes you cum!

Mon dog. Jeg har set værre eksempler.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]