Tele2-problemer i Kastrup?
Fra : -= JF =- priv

Dato : 08-11-06 21:20

Hej.

Vi oplevede store problemer med fremkommeligheden med Tele2 i går og i dag i
lufthavnen, og nu er jeg nysgerrig efter at høre om der er andre i Kastrup
der havde samme oplevelse!

Når vi går ind på en hjemmeside sker der én af to ting...
Enten går der 'en evighed' inden vi får besked om at "Siden kan ikke åbnes"
Eller også loader siden meget langsomt, og i småbidder... Når først en side
er loadet er der absolut ingen problemer med hastigheden på de underliggende
sider!

Det pudsige er, at ind i mellem - men sjældent - er der fuld fart frem i
nogle få minutter, men derefter er der igen problemer!

Andre der oplever det samme i Kastrup - eller nogen der kan give et bud på
en forklaring?

--
Mvh. John

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 12-11-06 10:42

"-= JF =- priv" <o@o.o> wrote in message

Hej John,

> Andre der oplever det samme i Kastrup - eller nogen der kan give et bud på
> en forklaring?

Jeg har undersøgt sagen og jeg kan ikke finde at der har været et generelt
problem
i eller omkring Kastrup Central.
TDC har heller registeret nogle problemer med kobber eller anden form for
problemer
i området.

Skulle du opleve det igen, er du naturligvis velkommen til at skrive i
tele2.adsl.generel her vil der være større mulighed for kontakt til Tele2s
brugere i området.

/Henrik - T2