A+ Arrownet ?
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 18:20

Er der nogen her i gruppen, der har gode eller dårlige erfaringer med A+
Arrownet?
Venlig hilsen
Anne

Fra : Markus Paldan

Dato : 08-11-06 18:28

> Er der nogen her i gruppen, der har gode eller dårlige erfaringer med A+
> Arrownet?
> Venlig hilsen
> Anne

Har haft dem i ca 3mdr og er tilfreds, ingen nedbrud - hastigheden er som
bestilt (8mbit/8mbit) og har ikke haft brug for at få fat i deres support
endnu :)

Mvh Markus

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 21:06

"Markus Paldan" <markusp@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bestilt (8mbit/8mbit) og har ikke haft brug for at få fat i deres support

Hej Markus

Mange tak for oplysningen..Det er jeg glad for at hører..

Hilsen Anne

Fra : -= JF =- priv

Dato : 08-11-06 19:21

AM (an.msnabelapc.dk) kradsede følgende besked i
<4550c028$0$20299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
> Er der nogen her i gruppen, der har gode eller dårlige erfaringer med
> A+ Arrownet?

Har haft dem i nogle år... Kører upåklageligt her i Ishøj
--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 21:07

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> [...]
> <4550c028$0$20299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
>
> Har haft dem i nogle år... Kører upåklageligt her i Ishøj

Hej John

Da du har haft dem i nogle år,og kører upåklageligt må det så være ok.

Venlig hilsen
Anne

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-06 01:15

> Er der nogen her i gruppen, der har gode eller dårlige erfaringer med A+
> Arrownet?

Mine forældre har FWA (trådløst bredbånd) hos A++ og det har kørt fint siden
de har fået det, med undtagelser af udfald under meget kraftig regn/torden!

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 17:51

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siden
> de har fået det, med undtagelser af udfald under meget kraftig

Det er jo så hvad der kan ske hos alle udbyder.Vi vil da overveje om vi skal
melde os som bruger.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Brian Lund

Dato : 10-11-06 01:19

> Det er jo så hvad der kan ske hos alle udbyder.Vi vil da overveje om vi
skal
> melde os som bruger.
> Venlig hilsen
> Anne

Jeg har (næsten) aldrig oplevet udfald med ADSL! Men nu skriver du jo heller
ikke hvilken type forbindelse du tænker på at få ved dem :)

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-06 16:36

> [...]
> heller
> ikke hvilken type forbindelse du tænker på at få ved dem :)

Det ligger sådanne at vores boligselskab fik Digginet lagt ind.Vi har altid
haft TDC og har været meget glade for dem.Jeg var så ikke meget for at
skulle droppe dem til fordel for Digginet.Heldigvis vi aldrig fik sagt TDC
op.Efter Digginet er gået konkurs,overtager A++ det så.Jeg vil så ikke melde
mig til A++ før jeg er sikker på,at det kører ordentlig.Så heller betale det
mere hos TDC.
Vi kører med 2 MB nu,så mindre skal vi ikke have.
Hilsen
Anne

Fra : Brian Lund

Dato : 12-11-06 19:20

> [...]
det
> mere hos TDC.
> Vi kører med 2 MB nu,så mindre skal vi ikke have.

Nu gik min kommentar ikke på udbyder, men forbindelses type, FWA leveres
trådløst, altså skal man have en antenne på taget!
Som sagt har jeg aldrig oplevet væsentlige problemer med ADSL, uanset
udbyder. (A+ leverer bla. ADSL og FWA)

Brian