Digginet erklæret konkurs..
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-11-06 18:46

Så skete det alle havde ventet på..
Digginet er blevet erklæret konkurs i en skrivelse modtaget af vores
bestyrelse i Karlemoseparken i Køge d. 4/11-06
Og alle aktiviteter vil blive lukket ned mandag den 6/11-06.

Alle medarbejdere er opsagt med omgående virkning.
Gad vide hvad der sker med de installationer, som de er i gang med rundt
omkring..
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Kenneth K

Dato : 06-11-06 20:43

Alle medarbejdere er opsagt med omgående virkning.

Ikke helt, med 3 måneders virkening Med løn fra løngarentifonden...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-06 22:02

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> wrote in message
> Så skete det alle havde ventet på..
> Digginet er blevet erklæret konkurs i en skrivelse modtaget af vores
> bestyrelse i Karlemoseparken i Køge d. 4/11-06
> Og alle aktiviteter vil blive lukket ned mandag den 6/11-06.

Okay, og det er ingen informationer om det på nettet?

> Alle medarbejdere er opsagt med omgående virkning.
> Gad vide hvad der sker med de installationer, som de er i gang med rundt
> omkring..

Ja det er vel op til foreningen så at finde et andet firma der kan lave det
færdig.

Fx comx har vist før gjort konkurs ramte projekter færdige, og leveret
internet dertil.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-06 22:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> "Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> wrote in message
>
> Okay, og det er ingen informationer om det på nettet?

Det var der så i skrivelse 1 nov.
http://www.computerworld.dk/art/36356?a=rss%20&%20i=3

Fra : Peter Heide

Dato : 07-11-06 04:02

> Fx comx har vist før gjort konkurs ramte projekter færdige, og leveret
> internet dertil.

Jeps. det var netop hvad comx gjorde i vores andelsforening på østerbro
da digginet begyndte vise kraftige svaghedstegn.

de første 14 dage fik vi en 100mbit-linie. jeg glemmer sent den
aften da jeg kunne dl med 70mbps , det var tider.