Ventelo webpartners shdsl forbindelser?
Fra : Arne Johansen

Dato : 27-10-06 07:23

Hej,

Jeg overvejer at skifte mit cybercity adsl ud med en shdsl 1.1 fra Ventelo
webpartner, men er de bedre (som de "praler" af)

Nogen erfaringer med deres stabilitet etc?

Venligst

Arne Johansen

Fra : Gustaf Hyllested Ser~

Dato : 27-10-06 17:57

Arne Johansen" <ras@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg overvejer at skifte mit cybercity adsl ud med en shdsl 1.1 fra Ventelo
>webpartner, men er de bedre (som de "praler" af)

Det var da sjovt, jeg havde ellers fået indtrykket af, fra
dk.edb.netvaerk, at du allerede har en sådan forbindelse, og har
problemer med den!?

>Nogen erfaringer med deres stabilitet etc?

Ja, vi har på arbejdet, på et par forskellige addresser, haft hhv. en
SHDSL 1 Mbps og FWA 4 Mbps fra WebPartner, som begge har kørt rigtig
fornuftigt. Disse er dog nedlagt for et halvt års tid siden.

Har du prøvet at ringe til deres support?

--
Gustaf Hyllested Servé

Fra : Arne Johansen

Dato : 27-10-06 23:00

Fra : Arne Johansen

Dato : 27-10-06 23:04

> Det var da sjovt, jeg havde ellers fået indtrykket af, fra
> dk.edb.netvaerk, at du allerede har en sådan forbindelse, og har
> problemer med den!?

Jeg fik en omkring 1/9 og er ved at få erfaringer, og jeg skal have een mere
i samme bygning, men blev lidt forbeholden og ville lige have opklaret
kvaliteten inden jeg bestilte en 1.1 mere. Så ja - jeg _har_ allerede en,
men skal om kort tid have en mere. Og det lader til at webpartner generelt
gør det godt, så det bliver formentlig også dem som skal lægge den næste
linje ind snart.

> [...]
> fornuftigt. Disse er dog nedlagt for et halvt års tid siden.
>
> Har du prøvet at ringe til deres support?

Nej, jeg sendte en mail som de endnu ikke har svaret på, men har tunet lidt
i firewall igen etc, så det ender nok med at være ganske tilfredsstillende
det hele (deres og mit setup sat sammen