Fullrate og cybercity..
Fra : Alfons Åberg

Dato : 25-10-06 19:25

Hejsa!

Nu da priserne er kommet så langt ned, overvejer jeg kraftigt at skifte TDC
ud med en af ovennævnte. Skal både have internet og telefoni. Priserne er,
pt, ens hos begge - men hvad kvaliteten, pålidligheden osv?

Pfht, Alf

Fra : LarsJ

Dato : 25-10-06 21:23

Alfons Åberg skrev:
> [...]
> ud med en af ovennævnte. Skal både have internet og telefoni. Priserne er,
> pt, ens hos begge - men hvad kvaliteten, pålidligheden osv?

priserne er ikke ens - fullrate inkluderer telefoni.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 25-10-06 22:16

LarsJ wrote:
> priserne er ikke ens - fullrate inkluderer telefoni.

Plus, at hos fullrate har man muligheden for at betale sig til en højere
upload.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : ShutEye

Dato : 25-10-06 23:50

> Plus, at hos fullrate har man muligheden for at betale sig til en højere upload.

Yep! Og jeg glæder mig til at se om "mine" kabler kan trække 20Mbit :)

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 26-10-06 16:42

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Yep! Og jeg glæder mig til at se om "mine" kabler kan trække 20Mbit :)

Cybercity kommer også med 20Mbit meget snart!

Fra : ShutEye

Dato : 26-10-06 17:36

> Cybercity kommer også med 20Mbit meget snart!
Har lige fundet ud af at jeg må -nøjes- med 15Mbit til 379,- per måned ...

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 26-10-06 18:07

> Har lige fundet ud af at jeg må -nøjes- med 15Mbit til 379,- per måned ...

Puha, det er strenge tider, kun 15Mbit!!!!

Fra : ShutEye

Dato : 26-10-06 22:24

> Puha, det er strenge tider, kun 15Mbit!!!!

Ja det er sq strengt! Kun 1,54Mbyte/s (lige testet) kan det blive til ... :)

Fra : Peter Heide

Dato : 26-10-06 22:43

Hvorfor er uploadshastighederene så elendige på stort set på alle tilbud ?

Kommer det ikke til at gi' en forringelse med kun 512kbps max upload ?

Fra : ShutEye

Dato : 27-10-06 00:07

> Hvorfor er uploadshastighederene så elendige på stort set på alle tilbud ?
>
> Kommer det ikke til at gi' en forringelse med kun 512kbps max upload ?

Jeg har 1536kbit i upload - det er svjv adsl2+ standarden der begrænser upload, og max er
altså 1536kbit.

Fra : Jan

Dato : 27-10-06 00:36

ShutEye wrote:

> Jeg har 1536kbit i upload - det er svjv adsl2+ standarden der
> begrænser upload, og max er altså 1536kbit.

Jeg ved ikke hvad max upload er, men 2048Kbit kan det da køre, for nu kan
man få op til 2048Kbit hos Fullrate til 90Kr :)

Mvh
Jan

Fra : ShutEye

Dato : 27-10-06 10:05

> Jeg ved ikke hvad max upload er, men 2048Kbit kan det da køre, for nu kan man få op til
> 2048Kbit hos Fullrate til 90Kr :)

Ja det kan man da også! Sejt :)

Fra : Erik Semey

Dato : 30-10-06 18:50

Når en ADSL2+ har f.eks 2048 eller højere i upload, er det fordi man
benytter ADSL2+ med annex M
I teorien og ved korte afstande kan man opnå 3,5 mbit upload, men det jeg
har set er maksimalt omrking de 2,7 mbit (kombineret med download på 21-22
Mbit.

"ShutEye" <no@no.no> skrev i melding news:ehsi40$cdo$1@news.datemas.de...

Fra : ShutEye

Dato : 30-10-06 21:55

> [...]
> maksimalt omrking de 2,7 mbit (kombineret med download på 21-22 Mbit.

En 22/2,7Mbit adsl er vel heller ikke helt ringe :)
Tak for info!

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-10-06 06:12

On Thu, 26 Oct 2006 23:42:58 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> Hvorfor er uploadshastighederene så elendige på stort set på
> alle tilbud ?

Fordi ADSL er en skod-teknologi.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-10-06 07:52

On 2006-10-27, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Fordi ADSL er en skod-teknologi.

Arh, Asbjørn. Kan vi ikke få lidt nuancer på?

ADSL er fint til min mor fx.

--
Andreas

Fra : Svend

Dato : 27-10-06 12:48

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Arh, Asbjørn. Kan vi ikke få lidt nuancer på?
>
> ADSL er fint til min mor fx.

Det er anden gang i den her uge jeg læser et indlæg fra Asbjørn hvor han
skriver >skod<, det virker helt ungdommeligt.

--
Svend

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-10-06 14:07

On Fri, 27 Oct 2006 13:47:39 +0200, Svend <2@lazy.dk> wrote:

> Det er anden gang i den her uge jeg læser et indlæg fra Asbjørn hvor
> han skriver >skod<, det virker helt ungdommeligt.

Skulle jeg så ikke skrive "helt vildt nedern"?

-A

Fra : Svend

Dato : 28-10-06 20:35

Asbjorn Hojmark wrote:

> Skulle jeg så ikke skrive "helt vildt nedern"?
>
> -A

Jo, skod var vist på mode da jeg 15+.

--
Svend

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-10-06 14:09

On Fri, 27 Oct 2006 06:52:14 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

> Arh, Asbjørn. Kan vi ikke få lidt nuancer på?
>
> ADSL er fint til min mor fx.

Så du hvad jeg svarede på? 'Upload-hastighederne er elendige'? Hvis
det er Peters nuanceringsniveau, så rækker "skod-teknologi" nok fint.

Men jo, point taken.

-A