Email til fullrate kunder
Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 25-10-06 18:17

hejsa

Dette har de desværre udeladt i deres pakke.
Burde vi ikke undersøge muligheden for at det kunne lade sig gøre ?

Fra : Jan

Dato : 25-10-06 20:22

Easy Webhost - www.easywebhost.org wrote:
> hejsa
>
> Dette har de desværre udeladt i deres pakke.

Ja, heldigvis :) ingen grund til at betale for en latterlig 10MB mailbox,
som hos TDC

> Burde vi ikke undersøge muligheden for at det kunne lade sig gøre ?

Joh, gør du bare det.... mail virker fint her, hørt om Gmail?

/Jan

Fra : Mikkel U.

Dato : 25-10-06 20:37

Easy Webhost - www.easywebhost.org wrote:
> hejsa
>
> Dette har de desværre udeladt i deres pakke.
> Burde vi ikke undersøge muligheden for at det kunne lade sig gøre ?

Der er ikke så meget at undersøge ;

http://www.fullrate.dk/produkter/faq_internet.php#4

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Christian Joergensen

Dato : 25-10-06 20:56

Easy Webhost - www.easywebhost.org writes:

> Dette har de desværre udeladt i deres pakke.
> Burde vi ikke undersøge muligheden for at det kunne lade sig gøre ?

Stoler du ikke nok paa dit webhotel, til at lade det ligge der?

--
Christian Joergensen
http://www.razor.dk

Fra : ShutEye

Dato : 25-10-06 23:51

<klip>
> Stoler du ikke nok paa dit webhotel, til at lade det ligge der?

*KLASK* lol :þ

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-06 13:16

> Stoler du ikke nok paa dit webhotel, til at lade det ligge der?

Auch!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-10-06 19:53

"Christian Joergensen" <mail@razor.dk> wrote in message

> Stoler du ikke nok paa dit webhotel, til at lade det ligge der?

Åh normalt siger jeg jo ikke dril Mogens han har det ikke nemt... men good
one