Fullrate - leveringtid?
Fra : LarsJ

Dato : 24-10-06 20:08

Holder de 6-8 ugers leveringstid, som FullRate oplyser på deres
hjemmeside - nogen erfaringer i gruppen? Og gælder de også, når man ikke
skal have overført abonnement fra tidligere leverandør?

pft
Lars

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 24-10-06 20:56

On Tue, 24 Oct 2006 21:08:29 +0200, LarsJ <jubija@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>hjemmeside - nogen erfaringer i gruppen? Og gælder de også, når man ikke
>skal have overført abonnement fra tidligere leverandør?

Hvilket abonnement snakker vi om ?
Det tog ca. 8 uger her, da der endelig kom besked om datoen var der
ingen forsinkelser.

Fra : Webwiz

Dato : 24-10-06 21:57

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside - nogen erfaringer i gruppen? Og gælder de også, når man ikke
> skal have overført abonnement fra tidligere leverandør?

Fra jeg bestilte til jeg havde Tingene installeret - 13 Sept til 18
Oktober - 1 Måned 5 dage, så det er helt efter bogen

Fra : Niklas Petersen

Dato : 24-10-06 22:30

LarsJ wrote:
> Holder de 6-8 ugers leveringstid, som FullRate oplyser på deres
> hjemmeside - nogen erfaringer i gruppen? Og gælder de også, når man ikke
> skal have overført abonnement fra tidligere leverandør?
Såvidt jeg ved har TDC 6 uger til at svare på en "kobberordre", og i mit
tilfælde brugte de præcis de tilladte 6 uger.

Jeg valgte at afbestille, så jeg ved ikke hvor lang tid det tager
efterfølgende.

Fra : Brian K

Dato : 24-10-06 23:02

> [...]
> hjemmeside - nogen erfaringer i gruppen? Og gælder de også, når man ikke
> skal have overført abonnement fra tidligere leverandør?

Hej

Jeg bestilte fullrate til en ven for 14 dage siden - levering på torsdag
(så det er altså under 3 uger)

Fra : Brian K

Dato : 24-10-06 23:08

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg bestilte fullrate til en ven for 14 dage siden - levering på torsdag
> (så det er altså under 3 uger)

20-10-2006 Udstyr afsendt
20-10-2006 Kreditnota på Fullrate Bredbånd
18-10-2006 Faktura på Fullrate Bredbånd
18-10-2006 Installationsbrev
12-10-2006 Fullrate velkomstbrev

Kreditnotaen skyldes at han besluttede sig for en trådløse router istedet
for en almindelig.

Tilslutningen er som sagt på torsdag (26/10-2006) altså faktisk kun 14 dage
fra bestilling

mvh
brian

Fra : LarsJ

Dato : 24-10-06 23:12

Brian K skrev:
> [...]
> for en almindelig.
>
> Tilslutningen er som sagt på torsdag (26/10-2006) altså faktisk kun 14 dage

Lyder lovende - tak til alle for svar
vh
Lars

Fra : Peter T.

Dato : 25-10-06 00:16

Brian K udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg bestilte fullrate til en ven for 14 dage siden - levering på
> torsdag (så det er altså under 3 uger)

Det er også min erfaring. Der gik knap 3 uger fra jeg havde bestilt til
jeg fik pakken og linien. Og det var medio juli.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : LarsJ

Dato : 26-10-06 11:42

LarsJ skrev:
> [...]
> hjemmeside - nogen erfaringer i gruppen? Og gælder de også, når man ikke
> skal have overført abonnement fra tidligere leverandør?

Efter de positive svar her i gruppen bestilte jeg Fullrate i går.
Leveringsdato bliver 9. november - dvs. 15 dages leveringstid. Det kan
jeg vist ikke være utilfreds med

Lars