Fullrate begyndervanskeligheder
Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 20-10-06 19:33

Hejsa

Fik fullrate idag.
Kontaktede supporten kl. 13.20 da jeg kun kunne ringe ud og ikke
modtage opkald.
Fik efter 7 minutter i kø en supporter i røret.
Efter 35 minutter på mobiltelefonen opgav supporteren og bad mig hente
en ny Zyxel box hos dem.
Den blev sat i stikket herhjemme kl. ca. 15.10
40 minutter senere var telefoni og LAN på nettet og det kører indtil
videre ubeklageligt.
Det kan jeg godt anbefale, efter at have været over TDC, Tele2 og
Webspeed, er det dejligt at se at nogen nye kan gøre det bedre end
svenskerne nævnt ovenfor.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-10-06 21:10

Easy Webhost - www.easywebhost.org wrote:
> [...]
> Det kan jeg godt anbefale, efter at have været over TDC, Tele2
> og Webspeed, er det dejligt at se at nogen nye kan gøre det

Hvilken hastighed har du?
Får du den hastighed du har bestilt? (10mbit) ?

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 21-10-06 11:44

On Fri, 20 Oct 2006 22:10:09 +0200, "Henrik Sørensen"
<nope@no-mail.here> wrote:

>Hvilken hastighed har du?
>Får du den hastighed du har bestilt? (10mbit) ?
10 Mbit
Og ja jeg får den leverede hastighed, men TDC målte også for noget tid
siden at linien kunne klare 8 Mbit.
Jeg bor under 1 Km fra centralen, det har jo også betydning

Fra : Brian K

Dato : 21-10-06 03:37

<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Fik fullrate idag.

Hej

Er det den nye Zyxel trådløse router de lige har fået - den har jeg - fuck..
den er bare for lækker! (og den løste de problemer jeg havde med at skulle
genstarte routeren et par gange om ugen!)

Velkommen til fullrate - dem med den FEDE support!!

mvh
brian

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 21-10-06 11:45

On Sat, 21 Oct 2006 04:36:44 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Er det den nye Zyxel trådløse router de lige har fået - den har jeg - fuck..
>den er bare for lækker! (og den løste de problemer jeg havde med at skulle
>genstarte routeren et par gange om ugen!)

Nej, den er ikke trådløs.
Jeg har indtil kun negativ erfaring med tråldøst udstyr.
Krypteringen tager for meget båndbredde.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-10-06 12:00

On Sat, 21 Oct 2006 12:45:20 +0200, Easy Webhost - www.easywebhost.org
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> wrote:

> Jeg har indtil kun negativ erfaring med tråldøst udstyr.
> Krypteringen tager for meget båndbredde.

Det må være noget dårligt udstyr, du har erfaring med.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 21-10-06 18:28

On Sat, 21 Oct 2006 12:59:41 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Det må være noget dårligt udstyr, du har erfaring med.

Hvis Linksys er dårligt så ja.
Men jeg har en anden af deres produkter som ikke er trådløs og den
kører problemfrit.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-10-06 18:49

On 2006-10-21, Easy Webhost - www.easywebhost.org <xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> wrote:

> Hvis Linksys er dårligt så ja.
> Men jeg har en anden af deres produkter som ikke er trådløs og den
> kører problemfrit.

Er det din argumentation for at kryptering tager for meget båndbredde?

--
Andreas

Fra : Jens G

Dato : 21-10-06 20:49

On Sat, 21 Oct 2006 17:48:45 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Er det din argumentation for at kryptering tager for meget båndbredde?

Det er nok nærmere CPU kræfterne der ikke rækker.

--
Jens G

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 21-10-06 21:00

<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Er det din argumentation for at kryptering tager for meget båndbredde?
Hold dig til emnet eller find en anden tråd.
Jeg bruger IKKE tid på dig og dit spørgsmål, da det er tråden
irrelevant.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 21-10-06 22:27

Easy Webhost - www.easywebhost.org
(xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org) kradsede følgende besked i

> Jeg bruger IKKE tid på dig og dit spørgsmål, da det er tråden
> irrelevant.

That time of the month, eh?
--
Mvh. John

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-10-06 01:03

On 2006-10-21, Easy Webhost - www.easywebhost.org <xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> wrote:

> Hold dig til emnet eller find en anden tråd.

Det var dig selv, der introducerede wireless performance i denne tråd,
hvorfor skulle det først være irrelevant nu?

--
Andreas

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-10-06 09:22

<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> wrote in message

> Hold dig til emnet eller find en anden tråd.
> Jeg bruger IKKE tid på dig og dit spørgsmål, da det er tråden
> irrelevant.

Ikke mange tråde du kan få lavet uden at gøre dig selv og dit firma til grin
hva.. hvad vil dine 2 kunder ikke tænke..

Fra : Michael

Dato : 23-10-06 16:46

Flemming Lynggaard skrev:

>Ikke mange tråde du kan få lavet uden at gøre dig selv og dit firma til grin
>hva.. hvad vil dine 2 kunder ikke tænke..

Er hans firma da blevet dobbelt så stort, siden sidst?

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Søren Friis

Dato : 23-10-06 21:48

Efter min mening er Linksys rigtig dårlig.

Jeg har haft tre trådløse produkter fra dem, og alle har været særdeles
ustabile.
Jeg har derimod en trådløs ZyXEL router nu, som kører upåklageligt.

Det skal nævnes at jeg bruger WPA-PSK kryptering... Måske er problemet,
som andre nævner, at krypteringen bruger for meget CPU til at de billige
routere kan følge med.

/Søren Friis

Fra : Søren Friis

Dato : 23-10-06 21:49

Ups... sorry for min top-posting.

/Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-10-06 22:29

"Easy Webhost - www.easywebhost.org" skriver:

> Jeg har indtil kun negativ erfaring med tråldøst udstyr.
> Krypteringen tager for meget båndbredde.

Hvordan kan det lade sig gøre ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin

Dato : 21-10-06 18:04

Brian K skrev:
> [...]
> genstarte routeren et par gange om ugen!)
>
> Velkommen til fullrate - dem med den FEDE support!!

Jeg overvejer selv FUllrate, og bruger i forvejen trådløst. Ved så ikke
om jeg bare skal vælge deres standard router, og bruge min egen eller
vælges deres trådløse. Så vil lige høre om du har ubegrænsede muligheder
for at konfigurere den som du vil, og om den trådløse forbindelse er stabil?

- Martin

Fra : Brian K

Dato : 22-10-06 00:04

"Martin" <nobody@nobody.nobody> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres trådløse. Så vil lige høre om du har ubegrænsede muligheder for at
> konfigurere den som du vil, og om den trådløse forbindelse er stabil?

Hej

Jeg kørte selv med en Dlink 624+ (i de sidste 2 år) og siden Cybercity
opgraderede mig fra 2 mB til 4mB har jeg lidt af at jeg blev smidt af
forbindelsen fra ADSL routeren ind til centralen - troede det var Cybercitys
udstyr/central der var problemet - supporten gjorde hvad de kunne for at
hjælpe, byttede deres ADSL router, osv..... så skiftede jeg til Fullrate -
problemet var det samme - Fullrates support gjrde hvad de kunne for at løse
problemet - 4 mdr senere var der en kvik medarbejder der sagde "lad os prøve
med vores nye trådløse zyxel router!" - det er så 14 dage siden - og min 8
mB linje kører PERFEKT!

Mht til konfigureringen: så kan du styre ALT, nem bruger interface - ALT
virker bare!

Kan varmt anbefales!.

Så hvis du/i lider at at blive smidt af / linjen "fryser", går død - så prøv
at få deres nye Zyxel trådløse router - det løste min problemer og jeg er nu
en TOTALT lykkelig Fullrate kunde med 8 mB linje og fri telefon til 399 kr!

Mvh
Brian

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-10-06 05:24

"Brian K
> [...]
> skulle genstarte routeren et par gange om ugen!)
>
> Velkommen til fullrate - dem med den FEDE support!!

Jamen så er der forskel på folk - jeg har ventet over en uge på mailsvar,
vedr problemer med forbindelsen - dvs der er ingen forbindelse, måske
problemet er med routeren, men et hjælpsomt svar fra Fullrate havde
nu været rart - det er shit når både internet og telefon går i total stop.
-max-

Fra : Per Rønne

Dato : 24-10-06 11:51

-max- <max@amarzone.dk> wrote:

> [...]
> problemet er med routeren, men et hjælpsomt svar fra Fullrate havde
> nu været rart - det er shit når både internet og telefon går i total stop.

Hvordan kan du forvente mailsvar, når din internetforbindelse ikke
virker?

Har du ingen mobiltelefon?
--
Per Erik Rønne