Aashima kabinet
Fra : Kim Hansen

Dato : 23-06-01 10:49

Hej

Er der nogen der har erfaring med Aashima kabinetter
( m-600 ) Jeg har talt med en forhandler, som siger at det
er et ringe kabinet ( han forhandler dem selv )
Er det så ringe et kabinet.
Jeg skal bruge pladsen og det er billigt
Jeg lyddæmper det selv, og sætter selv en støjsvag
strømforsyning i.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Lind

Dato : 23-06-01 11:29

Hej

Da jeg skulle samle en computer til min sambo, blev det også et Aashima
kabinet, da det var ret billigt.
En fra min klasse, som har meget erfaring med samling af computere, mente
også det var et godt kabinet.
Hvis du selv har strømforsyningen, synes jeg det er et godt køb, for det
eneste problem var at den larmede mere end jeg kunne lide.
Det var det billigste af kabinetterne på edbpriser dengang.

VH.

Lind

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 25-06-01 13:52

> [...]
> Er det så ringe et kabinet.
> Jeg skal bruge pladsen og det er billigt
> Jeg lyddæmper det selv, og sætter selv en støjsvag

Jeg har selv et aashima kabinet. Det var det billigste jeg kunne finde
for ca. 3 måneder siden. Det har en 250W PSU, hvor blæseren støjede
helt ustyrligt. Det første jeg gjorde var derfor at sætte PSU-blæseren
til 7V, og nu er det praktisk talt ikke til at høre den længere. Man
skal have hovedet meget tæt på bagsiden af kabinettet for at høre
blæseren (indenfor ca. 20cm).

Selve kabinettet er ikke af bedste kvalitet. Man må påregne diverse
rifter på hænderne under monteringen af diverse udstyr

Jeg er dog tilfreds med det jeg har fået - set i forhold til prisen
der var 299,-

/Jakob

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-06-01 15:28

On Sat, 23 Jun 2001 11:48:51 +0200, Kim Hansen
<ksh@webnet.dk> wrote:

> [...]
>Er det så ringe et kabinet.
>Jeg skal bruge pladsen og det er billigt
>Jeg lyddæmper det selv, og sætter selv en støjsvag

Jeg har købt det, håber at det kommer i morgen.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn