Tabs virker ikke længere...
Fra : Thrane

Dato : 28-11-06 22:58

Hejsa

Tjah...
I dag stoppede mine tabs i IE7 med at virke korrekt.
CTRL + klik åbner siden op i nyt vindue og ikke længere i ny tab.
Er der andre der har oplevet dette og evt. har en løsning på det?

/Thrane

Fra : Brug Firefox

Dato : 29-11-06 01:05

Thrane skrev:

> I dag stoppede mine tabs i IE7 med at virke korrekt.
> Er der andre der har en løsning på det?

Behøver vi at sige det?

Fra : Thrane

Dato : 29-11-06 07:27

"Brug Firefox" <langemand@langeland.nu> wrote in message

> Behøver vi at sige det?

Ja, det var jo virkelig en stor hjælp.
Og det fik jo IE7 til at virke med det samme.

tsk tsk...

/Thrane

Fra : Carl Drud

Dato : 29-11-06 17:32

Thrane wrote:

> I dag stoppede mine tabs i IE7 med at virke korrekt.
> CTRL + klik åbner siden op i nyt vindue og ikke længere i ny tab.
> Er der andre der har oplevet dette og evt. har en løsning på det?

http://msmvps.com/blogs/spywaresucks/archive/2006/10/24/203178.aspx

Carl

Fra : Thrane

Dato : 30-11-06 23:21

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> wrote in message

> http://msmvps.com/blogs/spywaresucks/archive/2006/10/24/203178.aspx
>
> --
> Med venlig hilsen
> Carl

Tak!
Samme link fik jeg i en af MS grupperne.
Det hjalp mig på sporet.
Men jeg har nu benyttet mig af diverse antispyware programmer.
De fandt nogle få ting, og åbentbart det der drillede, for efter et par
genstart, geninstallering af IE, etc. virker det igen.

/Thrane