Tab plugin til IE6?
Fra : Rado

Dato : 28-11-06 08:19

Tilsyneladende kommer der ingen IE7 til Win2000, IE6 fungerer nu også
fint nok men jeg kunne godt bruge de her tabbed windows som 7eren har.
Findes der evt. et plugin til 6eren der kan lave sådan nogen?

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : John

Dato : 28-11-06 14:19

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tilsyneladende kommer der ingen IE7 til Win2000, IE6 fungerer
> nu også
> fint nok men jeg kunne godt bruge de her tabbed windows som
> 7eren har.

Snup et kig på Maxthon browser, en overbygning til IE:

http://www.snapfiles.com/reviews/Maxthon/myiebrowser.html

Mvh John

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 28-11-06 14:42

Rado skriblede:
> Tilsyneladende kommer der ingen IE7 til Win2000, IE6 fungerer nu også
> fint nok men jeg kunne godt bruge de her tabbed windows som 7eren har.
> Findes der evt. et plugin til 6eren der kan lave sådan nogen?

Crazy Browser er en overbygning på IE
og har dansk sprogmodul.

http://www.crazybrowser.com/

--
Lars Fragstrup

Fra : John

Dato : 28-11-06 15:03

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kunne godt bruge de her tabbed windows som 7eren har.
> Findes der evt. et plugin til 6eren der kan lave sådan nogen?

Windows Live Toolbar har denne og andre funktioner:

http://toolbar.live.com/features.aspx

Mvh John

Fra : Rado

Dato : 30-11-06 07:30

On Tue, 28 Nov 2006 15:02:36 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Windows Live Toolbar har denne og andre funktioner:
>
>http://toolbar.live.com/features.aspx

Nå, valget faldt på denne her, da det er nødt til at være en decideret
IE plugin - IE er p.t. den eneste browser hvor min Inquiry sidebar
virker, og den vil jeg ikke af med.

Jeg kan bare ikke rigtig få den til at gøre det jeg vil. Normalt, når
man klikker på et link i et andet program., så starter IE op og viser
den pågældende side. Er den allerede åben, bliver siden vist i det
samme vindue. Til gengæld forsvinder så den eksisterende side, og her
var så meningen med tab'ene at hver ny side fik sin egen tab, så alle
eksisterende sider blev bevaret.

Men når der allerede er et IE vindue åbent, og jeg klikker på et nyt
link, så i stedet for at åbne det nye link i en nyt tab i det
eksisterende vindue, åbner den bare siden i et nye IE vindue. Det kan
jeg udmærket få IE til selv at gøre, men det er netop det jeg vil
undgå.

Desuden er der nogle bugs i den, men OK, det er jo også MS der har
lavet den

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-11-06 13:35

Rado skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nå, valget faldt på denne her, da det er nødt til at være en
> decideret IE plugin - IE er p.t. den eneste browser hvor min
> Inquiry sidebar virker, og den vil jeg ikke af med.

Med Crazybrowser og Maxthon er det også stadig IE der kører - der
bliver bare lagt et par andre ting ovenpå - men f.x. min netbank,
der kun virker ordentlig med IE - den virker stadig med disse
overbygninger.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Rado

Dato : 01-12-06 09:54

On Thu, 30 Nov 2006 13:35:05 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>bliver bare lagt et par andre ting ovenpå - men f.x. min netbank,
>der kun virker ordentlig med IE - den virker stadig med disse

OK - det virker desværre bare ikke med Inquiry.

Fra : Rado

Dato : 29-11-06 02:57

On Tue, 28 Nov 2006 08:18:56 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote: