Problemer med internet adresse
Fra : Karsten

Dato : 27-11-06 22:15

Hej!

Jeg bruger internet explorer 6.0

Jeg kan ikke med gentagende forsøg komme ind på en bestemt internet side.
Jeg har prøvet fra anden computer på vores netværk, hvor jeg ingen problemer
har. Inten kommer meddelsen: Severen blev ikke fundet..............osv.....
eller også hopperexplorer videre til en ukendt søgeside. Er det virus eller
andet jeg kan have fået i computeren??? Er der nogle der ved hvordan jeg
afhjælper problemet.

Med venlig hilsen Karsten!

P.S. jeg har lige prøvet at instalere Mozilla Firefox (browser) der har jeg
samme problem.

Fra : Holst

Dato : 27-11-06 22:24

Karsten wrote:

> [...]
>
> Med venlig hilsen Karsten!
>
> P.S. jeg har lige prøvet at instalere Mozilla Firefox (browser) der har jeg

Hvis du nu fortalte, hvilken side det er, så var det måske nemmere at
give dig et råd.

Fra : John

Dato : 28-11-06 02:33

"Karsten" <+++kschaltz@jubii.dk+++> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke med gentagende forsøg komme ind på en bestemt
> internet side.

Prøv at tømme midlertidige filer

> Er der nogle der ved hvordan jeg
> afhjælper problemet.

Din windows er noget sandet til, så windowsupdate kan være et
besøg værd.. :)

En scanning med dette værktøj kan da sikkert heller ikke skade:

http://www.snapfiles.com/reviews/Super-Anti-Spyware/SuperAntiSpyware.html

Mvh John