FF2 - åbne link i et nyt vindue
Fra : Kim

Dato : 23-11-06 20:42

kan man få den til det ?

Min gamle ver. 1.5.0.6 gjorde den det selv men
nu åbner den i et nyt faneblad med det resultat at
noget af vindues-højden bliver brugt.

Mvh Kim

Fra : Erik Nielsen

Dato : 23-11-06 21:34

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> kan man få den til det ?
>
> Min gamle ver. 1.5.0.6 gjorde den det selv men
> nu åbner den i et nyt faneblad med det resultat at
> noget af vindues-højden bliver brugt.

Funktioner- indstilinger- faneblade.
Sæt kryds i : nye sider skal åbnes i et nyt vindue.

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 29-11-06 23:32

"Erik Nielsen" <dur@durikke.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner- indstilinger- faneblade.

Ja, hos mig er det omvendt - starter nyt vindue i stedet for nyt faneblad.

I min opdaterede, genhentet og geninstallerede fejler dette
(funktions-)vindue med et blankt felt, med noget rød fejlmarkering under
vinduet, der tydeligvis ikke er tænkt skulle skrives der.

Hvad kan det være?

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; da; rv:1.8.1) Gecko/20061010
Firefox/2.0

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-06 00:00

Den 29-11-06 23.31 skrev Poul Erik Jensen følgende:
> [...]

> (funktions-)vindue med et blankt felt, med noget rød fejlmarkering under
> vinduet, der tydeligvis ikke er tænkt skulle skrives der.

Det er sikkert en udvidelse, der driller. Prøv at starte Firefox i
fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html
Du kan så finde ud af, hvilken udvidelse der er den skyldige. Det kan
være den samme udvidelse er skyld i at åbning i nyt faneblad kikser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Judas: Udtryk for en homoseksuel mand...

Fra : gb

Dato : 03-12-06 16:45

"Kim" <no@way.dk> wrote in news:4565fa28$0$49206$14726298
@news.sunsite.dk:

> kan man få den til det ?

Nemt. Højreklik linket, og vælg "Open in new window".

--
GB