News-link i Opera 9 virker ikke.
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-11-06 04:54

Hej alle

På denne her side har jeg linket til alt.usage.english.

   http://fiduso.dk/?page=skraellemaend

Koden er:

men Opera oversætter det til

og det virker ikke.

Firefox 2 har ingen problemer. IE 6.0 starter mit newsprogram
helt rigtigt bortset fra at IE desuden kommer med en balladeboks
der siger at den ikke kan finde filen.

Hvis jeg laver linket om til

tolker Opera det rigtigt, men vil så selv håndtere kaldet. De to
andre browsere starter så kun mit newsprogram (Dialog) uden at
finde den rette gruppe, og Dialog spørger så om jeg vil tilføje
alt.usage.english til gruppen af newsservere.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-11-06 12:15

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> posting:

>men Opera oversætter det til

Hvis ikke allerede gjort ville jeg melde den på
https://bugs.opera.com/wizard/

Det virker vist ok, hvis Opera selv er sat til at håndtere det (ikke
eksplicit angivet en news-protokol under Funk > inds > Avan > prog)

--
What is life, except excuse for death,

Nyt i Opera 9.10: http://opera.softwolves.dk/nyti-o910.o

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-11-06 15:14

Christian Bohr-Halling skrev:

> Hvis ikke allerede gjort ville jeg melde den på
> https://bugs.opera.com/wizard/

Det har jeg nu gjort.

--
Bertel