IE "blænder ned"
Fra : Per Andreasen

Dato : 22-11-06 17:01

Jeg oplever meget tit, at min Internet Explorer er minimeret til mindre
størrelse, når jeg logger på, selvom jeg hver gang maksimerer vinduet, og
selvom jeg forsøger at gemme indstillingen. Det er selvfølgelig kun et lille
problem at maksimere, men det kunne jo være et symptom på et eller andet????

Kan nogen hjælpe? Per Andreasen

Fra : L.E.P.

Dato : 22-11-06 17:24

Wed, 22 Nov 2006 17:00:36 +0100, skrev "Per Andreasen"
<per.andreasen(fjern.parantes)@vip.cybercity.dk> :

> [...]
>problem at maksimere, men det kunne jo være et symptom på et eller andet????

Træk vinduet ud til den ønskede størrelse med musen. Størrelsen bliver
ikke gemt hvis du bruger maksimer-knappen.

Hilsen Lars

Fra : Per Andreasen

Dato : 23-11-06 16:58

Tak skal du ha´ Lars.
Tingene er ikke altid så komplicerede, som man vil gøre dem til.

mvh Per