yahoo toolbar
Fra : Bagmanden

Dato : 19-11-06 22:27

hvordan får jeg den fjernet?

Der sker nada når jeg prøver at fjerne den i fjern/tilføj
programmer i kontrolpanelet!

Og en uninst. i mappen "yahoo" findes ikke?!! - hedder uninst.
bare noget andet?
--
F.B.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-11-06 23:12

"Bagmanden" <zillyink@detteskalvækhotmail.com> skrev :

>Der sker nada når jeg prøver at fjerne den i fjern/tilføj
>programmer i kontrolpanelet!

Den er svær at slå ihjel.

Du kan deaktivere den i Internetindstillinger => Avanceret =>
Administrer.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Per Andreasen

Dato : 11-12-06 20:03

> Du kan deaktivere den i Internetindstillinger => Avanceret =>
> Administrer.

Jeg har problemer med at finde "Administrer" i Internetindstillinger =
Avanceret

mvh Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-12-06 21:33

"Per Andreasen" <per.andreasen(fjern.parantes)@vip.cybercity.dk>
skrev :

>Jeg har problemer med at finde "Administrer" i Internetindstillinger =
>Avanceret

Det er også forkert, den ligger i fanen »programmer«.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 20-11-06 18:00

Bagmanden skriblede:
> [...]
> programmer i kontrolpanelet!
>
> Og en uninst. i mappen "yahoo" findes ikke?!! - hedder uninst.

Den har du nok fået sammen med Adobe flashplayer
og så glemt at svare nej til samtidig at inst. Yahoo
toolbar.

--
Lars Fragstrup