hjælp har slettet en download fil overførs~
Fra : not@home.se

Dato : 17-11-06 19:01

hej håber virkelig at nogen kan hjælpe, har været ved at downloade en
film på 700mb og jeg var i gang med at hente den med eller via
internet explorer 6.0 og så var den nået der til hvor den kopierer fra
et sted til et andet ? der kommer et timeglas op og den er næsten
færdig, men jeg havde ikke set at det timeglasvindue var kommet frem,
og i det vindue er der en (anulerknap) og jeg kommer ind og skal se
videre på mit tvkort og trykker space men istedet for at stoppe det
pausede tvafsnit så kommer jeg til at anulere overførelsen af filmen
jeg har brugt flere timer på at downloade (suk)
er den nu helt væk eller kan jeg finde den et sted i noget
midlertidige filer eller hvad gør jeg ? den kan da ikke bare forsvinde
helt eller hvad, håber virkelig at nogen kan hjælpe.

Fra : Max

Dato : 17-11-06 19:28

Hej

> midlertidige filer eller hvad gør jeg ? den kan da ikke bare forsvinde
> helt eller hvad, håber virkelig at nogen kan hjælpe.

Hvorfor ikke bare hente den igen ?

--
Mvh Max

Fra : not@home.se

Dato : 18-11-06 05:47

haha tak for hjælpen spadser

Fra : Max

Dato : 18-11-06 07:40

Hej

> haha tak for hjælpen spadser

Ja, det var ingen hjælp, det var et spørgsmål,
men det fattede du åbenbart ikke.

--
Mvh Max

Fra : not@home.se

Dato : 19-11-06 18:55

On Sat, 18 Nov 2006 07:39:43 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej

>Ja, det var ingen hjælp, det var et spørgsmål,
>men det fattede du åbenbart ikke.

sorry jeg har fattet det nu troede det var for sjov det vil jeg prøve

Fra : Max

Dato : 19-11-06 19:16

Hej

> sorry jeg har fattet det nu troede det var for sjov det vil jeg prøve

Helt i orden, det er nemt at tale forbi hinanden når vi skriver.

--
Mvh Max

Fra : not@home.se

Dato : 19-11-06 19:00

det virkede ikke men tak for hjælpen aligevel nu vil jeg bare aldrig
mere bruge internet explorer til at downloade med det må være
løsningen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-11-06 19:10

not@home.se skrev:

>aligevel nu vil jeg bare aldrig mere bruge internet explorer til at
>downloade med det må være løsningen

Brug en download manager til det
http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-freedownloadmanager.html

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : not@home.se

Dato : 20-11-06 05:51

On 19 Nov 2006 18:10:16 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Brug en download manager til det
>http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-freedownloadmanager.html

ok jeg vil prøve at kigge på den. har ellers newsbin pro til at ligge
men den virker ikke så godt mere ellers bruger jeg bare opera
browseren men så skal den jo være tændt til den er færdig

Fra : Max

Dato : 19-11-06 19:15

Hej

> mere bruge internet explorer til at downloade med det må være
> løsningen

Jeg har ikke brugt den slags i årevis, men der må findes download
managers der kan genoptage download hvis noget går galt. Noget
IE egentlig også burde gøre, men det kræver bl.a. at du har sat
størrelsen på den temporære mappe til en størrelse der overstiger
den fil du henter.

--
Mvh Max

Fra : not@home.se

Dato : 20-11-06 05:48

On Sun, 19 Nov 2006 19:15:06 +0100, "Max"
> [...]

>IE egentlig også burde gøre, men det kræver bl.a. at du har sat
>størrelsen på den temporære mappe til en størrelse der overstiger

jeg havde sat den til 5000mb det må jo være 5 giga men kunne ikke
finde mappen med midligtidige filer nogen steder , jeg bruger xp-pro
dansk udgave

Fra : Max

Dato : 20-11-06 08:03

Hej

> jeg havde sat den til 5000mb det må jo være 5 giga men kunne ikke
> finde mappen med midligtidige filer nogen steder , jeg bruger xp-pro

Nu er det vel ikke sådan at mappen med temporære filer er skjult ?

Mvh Max

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-11-06 22:56

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev :

>Nu er det vel ikke sådan at mappen med temporære filer er skjult ?

Størrelsen på mappen »midlertidige internetfiler« er underordnet
i forb. med download, den ændrer sig under download, men har man
sat den til en lille størrelse, vil det, der fylder mere blive
slettet ved lukning af IE.

Størrelsen hos mig er 1 (en) MB og hvis IE ikke gjorde
ovennævnte, så ville download og for den sags skyld alm. surf
ikke være mulig.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : not@home.se

Dato : 22-11-06 16:26

On Mon, 20 Nov 2006 22:56:21 +0100, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
>i forb. med download, den ændrer sig under download, men har man
>sat den til en lille størrelse, vil det, der fylder mere blive

vil det der er hentet så blive liggende i en mappe hvis man har sat
mappen til at være stor nok som jeg jo har gjordt (5giga) ? hvordan
finder man mappen ?

og det der sker til sidst i downloaden hvor vinduen kommer op og der
står kopierer, det den laver der, er det bare at flytte alt hvad der
er downloadet fra midligtidige filer-mappen til det sted man har valgt
? i mit tilfælde skrivebordet

hvordan finder jeg ud af hvor min mappe med temporær eller hvad den nu
hedder er henne ?

>Størrelsen hos mig er 1 (en) MB og hvis IE ikke gjorde
>ovennævnte, så ville download og for den sags skyld alm. surf
>ikke være mulig.

det forstår jeg slet ikke ?

Fra : L.E.P.

Dato : 22-11-06 17:08

Wed, 22 Nov 2006 16:26:28 +0100, skrev not@home.se :

>hvordan finder jeg ud af hvor min mappe med temporær eller hvad den nu
>hedder er henne ?

Internetindstillinger > afsnit ' Midlertidige Internetfiler' > knap
Indstillinger > knap 'Vis Filer'

Hilsen Lars

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-11-06 20:14

not@home.se skrev :

>vil det der er hentet så blive liggende i en mappe hvis man har sat
>mappen til at være stor nok som jeg jo har gjordt (5giga) ? hvordan
>finder man mappen ?

Nej, en afbrudt downloadning vil blive slettet når IE eller
cpmpiteren bliver lukket.

>det forstår jeg slet ikke ?

At mappen med midlertidige filer bliver større under brug?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : not@home.se

Dato : 22-11-06 16:23

On Mon, 20 Nov 2006 08:02:53 +0100, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej

>Nu er det vel ikke sådan at mappen med temporære filer er skjult ?
>
>Mvh Max

det ved jeg ikke ? hvordan ved jeg om den er det ?

Fra : Max

Dato : 22-11-06 17:16

Hej

> det ved jeg ikke ? hvordan ved jeg om den er det ?

Jeg kender ikke den præcise måde i XP, men prøv at kikke
i filhåndterningen under funktioner og mappeindstillinger.

--
Mvh Max

Fra : L.E.P.

Dato : 18-11-06 14:54

Sat, 18 Nov 2006 05:47:15 +0100, skrev not@home.se :

>haha tak for hjælpen spadser

Hvis du prøver at hente den samme sted igen, kan du være heldig at den
fortsætter der hvor den sluttede sidst, så din sarkasme er lidt
malplaceret.

Hilsen Lars