Firefox 2.
Fra : jane

Dato : 17-11-06 17:26

Har lige installeret F.2 på ny computer..og den er jo på dansk, og jeg vil
kopier bomærke filen fra min Firefox 1.5 til 2.0,,men jeg kan ikke finde
den i den nye computer..plejer jo at ligge i "Dokument and settings navn
Aplication Data-Mozilla-Firefox-profiles-default, men der er ikke noget
som heder Application o.s.v i den nye computer med W..XP + sp2
installeret.

Har fundet en Firefox bomærke fin under firefox i programmer, men det hjalp
ikke, at jeg kopierede den ind der.

Nogen som kan fortælle mig hvor den ligger?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-06 19:30

Den 17-11-06 17.26 skrev jane følgende:

> [...]
> Aplication Data-Mozilla-Firefox-profiles-default, men der er ikke noget
> som heder Application o.s.v i den nye computer med W..XP + sp2

Mappen er nok bare skjult. Du kan enten vælge at få vist skjulte mapper
via mappeindstillingerne, eller du kan komme derind denne vej:

Start => Kør => skriv: %appdata%\mozilla\firefox => OK - og så kender du
selv resten af vejen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hotdog: Pølse opfundet af en kinesisk jernbanekok...

Fra : jane

Dato : 17-11-06 19:57

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> [...]
> mapper via mappeindstillingerne, eller du kan komme derind denne vej:
>
> Start => Kør => skriv: %appdata%\mozilla\firefox => OK - og så kender

Nåååå ja, den er sikkert skjult, jeg vil prøve i morgen.

Mon jeg kan opdater Firefox 1.5 til 2...eller vil det ske automatisk
snart, den er jo på dansk nu?

Og ellers tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-06 21:07

Den 17-11-06 19.57 skrev jane følgende:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote

> Mon jeg kan opdater Firefox 1.5 til 2...eller vil det ske automatisk
> snart, den er jo på dansk nu?

Du kan sagtens opdatere manuelt. Hvis du venter, vil du på et tidspunkt
få en automatisk opdatering til version 1.5.0.8 og senere vil du så få
en automatisk opdatering til version 2.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rustvogn: En bil der er godt angrebet af rust i såvel undervogn som i de

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-11-06 20:00

Kim Ludvigsen skrev:

> Du kan sagtens opdatere manuelt. Hvis du venter, vil du på et tidspunkt
> få en automatisk opdatering til version 1.5.0.8 og senere vil du så få
> en automatisk opdatering til version 2.

Hvis man løbende gemmer de programmer man har installeret, er det
træls med de automatiske opdateringer. De er ikke gemt nogen
steder.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-11-06 20:13

Den 19-11-06 20.00 skrev Bertel Lund Hansen følgende:

> Hvis man løbende gemmer de programmer man har installeret, er det
> træls med de automatiske opdateringer. De er ikke gemt nogen
> steder.

Det er heldigvis ikke et problem i Firefox, man kan bare slå de
automatiske opdateringer fra. Og ellers kan man hente de gamle versioner
fra Mozilla (omend de er gemt lidt af vejen).