FF: jeg drukner i RSS
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-06 11:57

Jeg har i lang tid abonneret på RSS fra 4 "leverandører". Der er et link på
min bogmærkelinie, men jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det "installeret"
i sin tid. Der er ikke noget at se i mit plugin-bibliotek, så hvordan det
fungerer, aner jeg faktisk ikke

De tre af dem kører fint og hver gang der kommer nyheder, forsvinder de
gamle ud i den anden ende, så der hele tiden kun er 10 eller 15 nyheder.

For et stykke tid siden var der imidlertid pludselig en alen lang liste fra
Vestas. Husker ikke lige om det var i forbindelse med opdatering til FF2,
men uoverskueligt er det i hvert fald og der er nyheder helt tilbage til
1997, så vidt jeg kan se.

Hvordan får jeg ryddet op?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 08:42

On Fri, 17 Nov 2006 11:56:48 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
> men uoverskueligt er det i hvert fald og der er nyheder helt tilbage til

Slet ingen der har et bud?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-11-06 09:29

Den 17-11-06 11.56 skrev Kurt Hansen følgende:
> [...]
> i sin tid. Der er ikke noget at se i mit plugin-bibliotek, så hvordan det

Tjek her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-brug.html#rss

> For et stykke tid siden var der imidlertid pludselig en alen lang liste fra
> Vestas.
> Hvordan får jeg ryddet op?

Det kan du ikke, det er udbyderen (Vestas), der bestemmer, hvor mange
der skal være på listen. Hvis du vil have en mere overskuelig måde at
læse rss på, så tjek udvidelsen Sage til Firefox, den kan du også læse
om på ovenstående link.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rustvogn: En bil der er godt angrebet af rust i såvel undervogn som i de

Fra : gb

Dato : 03-12-06 16:49

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> overskuelig måde at læse rss på, så tjek udvidelsen Sage til
> Firefox, den kan du også læse om på ovenstående link.

Sage er anbefalelsesværdigt - absolut - og det tager kun et par
sekunder at hente og installere det.

--
GB