Explorer vil ikke starte...
Fra : Jan

Dato : 16-11-06 16:33

Hejsa

Ja har også skrevet dette indlæg i dk.edb.netværk, men ved ikke helt hvor
det hører hjemme.

Efter min maskine har været gået ned, har jeg geninstalleret windows osv..
Jeg har også opdateret service pack mv. med en kablet forbindelse i min
router der både håndterer tråsløst og kablet .
Jeg har en forbindelse fra Comx der går ind i min router som så dele
forbindelsen og giver ip adresse til mine maskiner.
Men efter jeg har lavet min trådløse forbindelse på min bærbare kan jeg ikke
kommet på nettet.
Det vil sige jeg får en ip-adresse og den siger der er forbindelse men når
jeg starter internet explorer kan den ikke vise nogen sider...

Min stationære som er kablet og mine kones bærbare der er trådløs virker
fint nok.

Hvad pokker kan være galt og hvad skal jeg gøre...

Jan