Opdatering af FF 2.o
Fra : Erik Nielsen

Dato : 15-11-06 18:45

Når jeg tjekker for opdateringer til FF 2.0 får jeg
følgende fejlmelding:
AUS: Opdaterings XML fil har forkert format (200)

Alternativt foreslår den at opdatere manuelt fra deres hjemmeside.
Det har jeg også prøvet.

Grunden til at jeg har kigget efter opdateringer,
er at der er temmelig mange nedbrud på ellers
seriøse velfungerende ( i mine andre browsere inkl.. Operas nyeste)
sider, der resulterer i at FF fryser, så den
må lukkes via joblisten.

Når man derefter genstarter FF siger jeg ja til at genskabe sidste
session,
som den så gør.
Herefter virker det igen indtil næste gang.
WinXP uden servicepacks.

--
Venligst Erik Nielsen

begin 666 Erik.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM%<FEK#0I&3CI%<FEK#0I%
M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.F1U<FEK:V5 9'4N9&L-"E)%5CHR,# V,3$Q
6-50Q-S0T-#=:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Erik Nielsen

Dato : 15-11-06 20:04

"Erik Nielsen" <dur@durikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> session,
> som den så gør.
> Herefter virker det igen indtil næste gang.

Problemet har tilsyneladende løst sig selv.

Da jeg prøvede at genskabe det sidste "crash" af FF sagde den pludselig
afslutter installationen
i et splitsekund, hvorefter siden fungerede.
Jeg havde ellers både åbnet og lukket FF flere gange siden den sidste
installation.

Herefter virker både tjek opdateringer og visse andre problemsider igen!

Håber det holder da FF er min foretrukne browser,
Men mærkeligt er/var det?
--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-11-06 00:24

> [...]
igen!

> Håber det holder da FF er min foretrukne browser,

Her nogle timer senere kom problemet igen:

AUS: Opdaterings XML fil har forkert format (200)

Undskyld min efterhånden lange enetale, men er der
ingen der ved hvad det handler om?

Jeg har søgt på nettet og set at andre har problemet, men
ikke set en løsning.

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-11-06 00:41

Den 16-11-06 00.24 skrev Erik Nielsen følgende:
> Her nogle timer senere kom problemet igen:
> AUS: Opdaterings XML fil har forkert format (200)

Det er vist et problem på serveren. Jeg tror ikke, der er andet at gøre
end at prøve igen senere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Kildeskat: Skat på vand...

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-11-06 09:59

> Det er vist et problem på serveren. Jeg tror ikke, der er andet at
gøre
> end at prøve igen senere.

Okay, det vil jeg prøve. Takker.
Fejlen er der endnu.