IE Crasher!
Fra : Arne Supertarm

Dato : 11-11-06 20:00

Hej,

Min far har netop købt en helt ny PC inkl. en Windows XP Home DK. Når vi
har installeret og vil browse, så har browseren det med enten at gå ned
og bare forsvinde eller også kommer der en meddelse om at sende en
fejlrapportering til Microsoft.

Det drejer sig om den version af IE der er med Windows, og vi har
afprøvet den med og uden opdatering (den via Windows).

En af siderne den crasher på, er dr.dk, hvor den f.eks gerne vil ind på
DR1, men ikke DR2.

Der er ikke installeret andet på computeren end Windows, drivere til
lyd, net, grafik, osv.

Har nogen en ide hvad der går galt? Jeg begriber det ikke, min pc kører
fint på samme netforbindelse og hjemmesider.

Mvh.
Arne

Fra : Flemming

Dato : 11-11-06 20:12

Arne Supertarm wrote:
> [...]

> Har nogen en ide hvad der går galt? Jeg begriber det ikke, min pc
> kører fint på samme netforbindelse og hjemmesider.

Jeg ville gætte på at der er en ram fejl på pc'en, eller at det image som
pc'en kører med er fejlbehæftet. Find en ram tester på google, og hvis det
ikke er rammen, så prøv at give pc'en et nyt image. (går ud fra at der
fulgte nogle cd'er med.)

Mvh. Flemming