Favicon url tjekker
Fra : Frank Rasmussen

Dato : 06-11-06 19:29

Hej Ng

Der fandtes et program der opdatere dine bookmarks i din ie samtidig med
updatere de også dine faviconer, nogle kloge hovder der kan huske hvad det
program hed, det skulle vare share/free ware

På forhånd tak

--
Mvh / Best Regards
Frank Rasmussen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-11-06 19:45

Den 06-11-06 19.28 skrev Frank Rasmussen følgende:

> Der fandtes et program der opdatere dine bookmarks i din ie samtidig med
> updatere de også dine faviconer, nogle kloge hovder der kan huske hvad det
> program hed, det skulle vare share/free ware

AM-Deadlink, det er freware:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-amdeadlink.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Servostyring: Styresystem til biler...

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 06-11-06 20:08

Kanon rigtig godt program

Tak for det Kim, lige hvad jeg havde brug for.