Bliver FF automatisk opdateret til 2.0 fra~
Fra : Kent

Dato : 06-11-06 17:20

Når jeg i min FF 1.5.0.7 trykker på Tjek for opdatering får jeg svaret,
at der ingen opdateringer findes. Vil der komme en opdatering til
version 2.0 automatisk?

--

Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-11-06 17:34

Den 06-11-06 17.19 skrev Kent følgende:
> Når jeg i min FF 1.5.0.7 trykker på Tjek for opdatering får jeg svaret,
> at der ingen opdateringer findes. Vil der komme en opdatering til
> version 2.0 automatisk?

Firefox 1.5.0.7 kan ikke selv opdatere til Firefox 2. Problemet løses
ved at udsende Firefox 1.5.0.8, der godt kan opdatere til Firefox 2. Så
i løbet af nogle dage/uger vil man først få opdateret til 1.5.0.8 og
herefter til Firefox 2.

Kan man ikke vente, kan man selv hente og installere Firefox 2.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tipi: Nøjagtig opmåling af arealet på et indianertelt...