Hvorfor kan den ikke huske min cookie !!!
Fra : Magnus

Dato : 23-06-01 10:14

Jeg har følgende kode på min forside som gemmer datoen i en cookie sådan at
man kan se hvornår man sidst var på siden.

Men når jeg besøger siden på et senere tidspunkt så er cookien tom mens den
virker perfekt når jeg sidder og tester den men når der går noget tid så
smider den indholdet af cookien væk hvad kan dette skyldes ?

<%
strLastvisit = Request.Cookies("last-visit")("dato")
Response.Cookies("last-visit")("dato") = Now

Response.Write "Dit sidste besøg var " & strLastvisit
%>

/Magnus

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 23-06-01 10:15

Din mus har med stor sandsynlighed spist den, få dig en trådløs, den er ikke
nær så sulten.

Fra : Brian H. Madsen

Dato : 23-06-01 13:37

You have to define the lenght of the cookie you're looking for as you set
it. Otherwise the cookie will be deleted when the browser closes down.

Response.cookies("cookiename").expires = Date+365 (this cookies has an
expire date a year from the date it's set)

Good luck