Fjerne reklamebannere
Fra : www.netink.dk

Dato : 05-11-06 17:22

Hejsa

Havde engang et program der filtrede reklamer fra på www siderne, så
kun selve siden var tilbage - men hvad pokker hed det...

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-11-06 17:24

www.netink.dk skrev:

>Havde engang et program der filtrede reklamer fra på www siderne, så
>kun selve siden var tilbage - men hvad pokker hed det...

Hvilken browser bruger du ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 05-11-06 17:28

AdBlock er nøgleordet. Du finder det her: https://addons.mozilla.org/

Fra : www.netink.dk

Dato : 05-11-06 17:36

nååå ja, internet explorer

Fra : Peter T.

Dato : 06-11-06 09:47

www.netink.dk udviste en rettidig omhu og skrev:

> nååå ja, internet explorer

Ad Muncher er klart den bedste, jeg kender. Det fungerer både til IE og
firefox, og jeg formoder, at den også spiller sammen med andre browsere.
Ad Muncher har dog visse problemer med specielle formularfelter i firefox,
hvis den browser en dag bliver din foretrukne. Men her findes så Adblock
Plus-pluginet.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 05-11-06 17:40

www.netink.dk <infoFJERN@netinkFJERN.dk> posting:

>Havde engang et program der filtrede reklamer fra på www siderne, så
>kun selve siden var tilbage - men hvad pokker hed det...

Det er muligvis indbygget i din browser (Opera), eller den kan
udvides med det (firefox), og ellers er der jo en masse muligheder
lige fra firewalls (fx Kerio) til proxiere
(http://www.softpedia.com/get/Internet/Popup-Ad-Spyware-Blockers/

--
What is life, except excuse for death,

Nyt i Opera 9.10: http://opera.softwolves.dk/nyti-o910.o

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 05-11-06 21:23

On 05-11-2006 17:22 www.netink.dk wrote:
> Havde engang et program der filtrede reklamer fra på www siderne, så
> kun selve siden var tilbage - men hvad pokker hed det...

Måske Webwasher? http://find.pcworld.com/42760

Det brugte jeg selv, før jeg skiftede til FF.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face