Browser
stl_s 3840
arlet 2470
iexplore fejl
Fra : Krabbe

Dato : 05-11-06 14:18

Hvis jeg er på nettet for at læse fsk. Berlinske Tidende, kan det ske at der
popper denne meddelelse op.

"iexplore.exe har fundet en fejl og afslutter. vi beklager ulejligheden"

En side der er helt sikker med fejlen er Jubbbi'es, Formel 1 side.

Er der en der har et råd til afhjælpning?

Krabbe

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-11-06 00:56

Hej Krabbe, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:

> "iexplore.exe har fundet en fejl og afslutter. vi beklager
> ulejligheden"
>
> En side der er helt sikker med fejlen er Jubbbi'es, Formel 1
> side.

Jeg har desværre ikke noget råd. Men jeg bruger den samme og har ingen
problemer med den side.

Prøv evt. at slå ActiveX fra [1] under sikkerhed, brugerdefineret og så
ned til noget a la 'Tillad at ActiveX-komponenter og plugins køres på
computeren' - hvor det altså ikke skal tillades.

Jeg har ikke kørt siden med det slået til, da jeg default har det slået
fra. Er der noget på en side, der kræver den tilladelse, og som jeg
partout vil se, slår jeg det så til (forudsat jeg har rimelig tillid
til siden).

[1] ActiveX er Fandens opfindelse og *kan* være en fæl
sikkerhedsrisiko, da man via det lidt overdrevet sagt tillader enhver
destination at få kontrol over ædlere dele i ens maskine.

Man kan indtaste sites, som man ofte skal bruge med bl.a. skidtet slået
til uder dem, man har tillid til. Det gælder fx og ikke mindst
Windows/Microsoft Update, som skal bruge det.
(Yeps, det er ikke uden ironi, at man propper Microsoft ind under det,
man har fuld tillid til

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm