Firefix 2.0: Advarsel ved blokering af pop~
Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 05-11-06 11:23

Normalt fortætter FF mig, når et vindue er blevet blokeret. Det er jeg
kommet til at slå fra ... og nu kan jeg ikke finde ud af, hvordan jeg slår
det til igen.

Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med det?

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 05-11-06 11:54

Jesper Lund Stocholm wrote:

> [...]
> det til igen.
>
> Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med det?

Tools-->Options-->Content.

Carl

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 05-11-06 12:19

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote in

> Tools-->Options-->Content.

Ja, herinde kan jeg jo slå popup-vinduer til eller fra på specifikke
sites, men det er ikke det jeg ønsker. Som jeg skrev, så er det selve
_advarslen_ jeg ønsker at se igen. Det er den gule bjælke, som bla. ses
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/features.html#popup . Hvordan
slår jeg advarslen til igen?

Fra : Carl Drud

Dato : 05-11-06 12:36

Jesper Lund Stocholm wrote:

> [...]
> sites, men det er ikke det jeg ønsker. Som jeg skrev, så er det selve
> _advarslen_ jeg ønsker at se igen. Det er den gule bjælke, som bla. ses

Mon ikke du skal ind i about:config.

I min:

browser.popups.showPupupBlocker er værdien sat til "true".

Carl

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 05-11-06 12:52

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote in news:1cejp779nd8ue
$.dlg@cd.dyndns.dk:

> Mon ikke du skal ind i about:config.
>
> I min:
>
> browser.popups.showPupupBlocker er værdien sat til "true".

Sådan så min også ud - det var i stedet nøglen "showBrowserMessage", der
skulle ændres.

Tak for input,