IE7 - grim GUI brugerflade og sløv browser
Fra : Dr.Ralph

Dato : 05-11-06 09:06

Troede lige Microsoft havde fået tjek på det og ville komme med en 'Firefox
killer', men IE7 er jo både sløv (endnu mere sløv end IE6), grimt interface
med grimme ufærdige ikoner og virker hverken bedre end IE6 eller Firefox -
det' en OMMER........CAPICHE !!!

Den er død sløv til at åbne nye vinduer med [Shift] knappen og i det hele
taget sløv til at åbne nyt op :(

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-11-06 20:35

On 05 nov 2006, Dr.Ralph wrote in
dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> OMMER........CAPICHE !!!
>
> Den er død sløv til at åbne nye vinduer med [Shift] knappen og i
> det hele taget sløv til at åbne nyt op :(

Gammel PC ??

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 06-11-06 10:11

On 05 Nov 2006 19:35:21 GMT, Palle Jensen wrote:

> On 05 nov 2006, Dr.Ralph wrote in
> dk.edb.internet.software.browser:

> Gammel PC ??

Ja mit grafikkort er så forældet, at ikonerne ser helt hakkede og takkede
ud. Men sjovt nok ser ikonerne i Firefox på samme gamle pc meget flotte
ud...så ja, du har nok ret - det må være den gamle pc.......

Den gamle pc med et grafikkort til 4.000 kr, en cpu til 3.500 kr, bundkort
til 1.500 kr, 4 GB ram til 4.000 kr - og nej, det var ikke prisen i 1998,
men i 2006

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-11-06 14:50

Dr.Ralph skrev:

> [...]

> til 1.500 kr, 4 GB ram til 4.000 kr - og nej, det var ikke prisen i 1998,

Kasket Karl står og vander blomtsre med en haveslange med en ene
hånd i lommen og den uundværlige smøg i munden. Ved siden af står
en herre med en mappe i hånden. Vandet driver af ham.

- A simple no would have been quite sufficient!

--
Bertel