Disable tabbed browsing i FF2
Fra : Doe

Dato : 02-11-06 23:20

Jeg har hentet den nye Firefox 2 men jeg synes ikke, at jeg kan slå det fra,
at den åbner et nyt vindue i en tab istedet for i et nyt vindue!? Jeg har
opsat (under Tabs), at den skal åbne i et nyt vindue og ikke en ny tab. Er
det en bug?

Fra : Fietsenmaker

Dato : 03-11-06 08:31

Doe skrev:
> [...]
> opsat (under Tabs), at den skal åbne i et nyt vindue og ikke en ny tab. Er

Klik på funktioner -> instillinger og vælg faneblade så kan du vælge
hvad du vil.

Fra : Doe

Dato : 03-11-06 16:02

> Klik på funktioner -> instillinger og vælg faneblade så kan du vælge hvad
> du vil.

Det er jo også dét jeg har gjort. Jeg antager derfor at det er en bug.

Fra : Snavox

Dato : 03-11-06 17:34

Hej.

> Det er jo også dét jeg har gjort. Jeg antager derfor at det er en bug.

Den side, eller faneblad, er hos mig helt tom kun med lidt malplaceret
rød html-kode for neden. The plot thickens....bug it is...

Desuden er FF2 særdeles ustabil hos mig og fryser selv på de mest
ukomplicerede sider.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-11-06 18:57

Den 03-11-06 17.33 skrev Snavox følgende:

> Den side, eller faneblad, er hos mig helt tom kun med lidt malplaceret
> rød html-kode for neden. The plot thickens....bug it is...

Det er muligvis en udvidelse eller dit tema, der driller, prøv at starte
i Firefox' fejlsikret tilstand ("safe mode" på nydansk).

> Desuden er FF2 særdeles ustabil hos mig og fryser selv på de mest
> ukomplicerede sider.

Kan have samme årsag.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spareribs: Buskplante, hvis frugter bruges som tilbehør til maden...

Fra : Snavox

Dato : 05-11-06 13:08

Hej.

> Det er muligvis en udvidelse eller dit tema, der driller, prøv at starte
> i Firefox' fejlsikret tilstand ("safe mode" på nydansk).

Det lykkedes mig ikke at finde nogen safe mode - men problemet viste sig
at skyldes udvidelsen Tabbrowser Preferences, som nu er sendt to sleep
with the phishes...

Tak for hjælpen!

Venlig hilsen

Poul

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-11-06 14:48

Den 05-11-06 13.07 skrev Snavox følgende:

> Det lykkedes mig ikke at finde nogen safe mode - men problemet viste sig
> at skyldes udvidelsen Tabbrowser Preferences, som nu er sendt to sleep
> with the phishes...

Godt du fandt fejlen. Til en anden gang:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polterabend: Tysk udtryk for et spøgelse, der larmer om aftenen...