IE7 og XML
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-11-06 17:17

Hvis man har en application/xhtml+xml-side med fejl på, vises en
fejlside i Firefox. Hvordan håndterer IE7 egentlig sådan en side?

Krydspostet til dk.edb.internet.software.browser og
dk.edb.internet.webdesign med opfølgning til førstnævnte.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rævekage: Rævens godt gemte ekskrementer...

Fra : Martin Poulsen

Dato : 01-11-06 17:26

Kim Ludvigsen wrote:
> Hvis man har en application/xhtml+xml-side med fejl på, vises en
> fejlside i Firefox. Hvordan håndterer IE7 egentlig sådan en side?

IE7 understøtter ikke XHTML, så den vil forsøge at downloade siden.

--
Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-11-06 00:04

Den 01-11-06 17.26 skrev Martin Poulsen følgende:

> IE7 understøtter ikke XHTML, så den vil forsøge at downloade siden.

Jeg troede, de havde fået det med i IE7. Nå, men så kommer det vel med i
næste version engang i 2011.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man skal ikke kaste med Sten: En nu forbudt sport...