Firefox 2 og diverse sider
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 31-10-06 16:59

Hæi der folkens

Har fået mig FF2 og kigger så lidt på www.metacafe.com og vil se en af
deres klip. Men der kommer ingen klip frem.
Kunne godt se dem i 1.5'eren. Er det så metacafe der er ballade med
eller er det Firefox?
www.prankmania.com/ virker fint.

De skulle begge være Macromedia Flashplayer 8.
Eller er det bare mig der mangler at hente noget addons?

www.pranksonline.com/ virker også. Her er det Quicktime.

hamselv herfra

Fra : Erling S.

Dato : 31-10-06 17:06

hamselv (dkmc) skrev:
> [...]
> www.prankmania.com/ virker fint.
>
> De skulle begge være Macromedia Flashplayer 8.
> Eller er det bare mig der mangler at hente noget addons?

Hej.
Den virker her med firefox 2.0.
Kører også med Adobe Flash player version 9.0.16.0.
/Erling

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 31-10-06 18:37

Erling S. skrev:

> Hej.
> Den virker her med firefox 2.0.
> Kører også med Adobe Flash player version 9.0.16.0.
> /Erling

Næhhhh, det virkede heller ikke at installere den.
Men så geninstallerede jeg firefox........... og nu virker det

hamselv herfra

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 31-10-06 18:51

hamselv (dkmc) skrev:
> Men så geninstallerede jeg firefox........... og nu virker det
>
> hamselv herfra

NÅ, det fik jeg da vist skrevet lidt for tidligt, nu virker det ikke igen.
Måske jeg bare skulle installere den gamle version igen.

hamselv herfra

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-10-06 20:17

Den 31-10-06 16.59 skrev hamselv (dkmc) følgende:

> Har fået mig FF2 og kigger så lidt på www.metacafe.com og vil se en af
> deres klip. Men der kommer ingen klip frem.

Det samme her, der er end ikke afsat plads til videoen.

> Kunne godt se dem i 1.5'eren. Er det så metacafe der er ballade med
> eller er det Firefox?
> www.prankmania.com/ virker fint.

Her er der afsat plads, men jeg kan ikke se videoen, eftersom jeg kun
har Flash 7.

Tjekket med Firefox 1.5.0.7

--
Mvh. Kim Ludvigsen