IE i fuld skærm
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 30-10-06 10:47

Hej

Jeg er ved at lave en webapplikation der skal afvikles på en
touchscreen. Applikationen skal køre i IE6, men dette skal ikke være
synligt og derfor køres det selvfølgelig i fuld skærm mode. Problemet er
at ved hvert sideskift, dukker IE's logo og et par knapper op i øverste
højre hjørne.

Er der nogen der ved om dette kan deaktiveres?

/Brian Bendtsen

Fra : L.E.P.

Dato : 30-10-06 11:14

Mon, 30 Oct 2006 10:46:35 +0100, skrev Brian Bendtsen
<nightowl@galnet.dk> :

> [...]
>højre hjørne.
>
>Er der nogen der ved om dette kan deaktiveres?

Det er nok et spørgsmål der hører hjemme i en af webdesign grupperne.

Hilsen Lars

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 30-10-06 11:24

L.E.P. wrote:
> Mon, 30 Oct 2006 10:46:35 +0100, skrev Brian Bendtsen
> <nightowl@galnet.dk> :

> Det er nok et spørgsmål der hører hjemme i en af webdesign grupperne.
>
> Hilsen Lars

Det er ellers browser relateret, da
det som sådan ikke noget med webdesignet at gøre.

/BB

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-06 13:34

Brian Bendtsen skrev:

> Det er ellers browser relateret, da
> det som sådan ikke noget med webdesignet at gøre.

Alt webdesign er browser relateret.

Det afgørende er om du prøver at styre din egen browsers
opførsel. Det debatteres her i gruppen. Eller om du prøver at
styre hvordan en hjemmeside opfører sig på andres systemer. Det
er webdesign.

--
Bertel

Fra : Daniel Johansen

Dato : 30-10-06 13:49

Hej Brian Bendtsen

Jeg har en idé om at du allerede kender iexplore.exe -k
Det du skal gør det er da du laver et html der indeholder et iframe, og et
sheetstyle der gør at din margin er på 0 eller 1 pixel

Held og lykke med forsøget, herfra

Med venlig hilsen
Daniel Johansen

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 30-10-06 14:58

Daniel Johansen wrote:
> [...]
> Det du skal gør det er da du laver et html der indeholder et iframe, og et
> sheetstyle der gør at din margin er på 0 eller 1 pixel

Den kendte jeg faktisk ikke og var lige hvad jeg havde brug for. Det var
ikke nødvendigt med en ifram. Mange tak.

/BB

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 30-10-06 14:52

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> opførsel. Det debatteres her i gruppen. Eller om du prøver at
> styre hvordan en hjemmeside opfører sig på andres systemer. Det

Ja, det kommer kun til at køre på én PC, så det er kun "min" browsers
opførsel det handler om.

/BB

Fra : L.E.P.

Dato : 30-10-06 17:01

Mon, 30 Oct 2006 14:51:49 +0100, skrev Brian Bendtsen
<nightowl@galnet.dk> :

>Ja, det kommer kun til at køre på én PC, så det er kun "min" browsers
>opførsel det handler om.
>
>/BB

Du skriver selv at det er en webapplikation du er ved at lave - ergo
hører det hjemme under webdesign. At det så kun kommer til at køre på
din egen PC er egentlig underordnet.

Hilsen Lars

Fra : Daniel Johansen

Dato : 30-10-06 17:21

Jeg syntes kraftedeme at det er ondssvagt at I bedømmer om et spørgsmål er
webdesign eller browser baseret, Det kan godt være det er webdesign og
browser baseret på en gang !!!!!!!

Fra : L.E.P.

Dato : 30-10-06 17:38

Mon, 30 Oct 2006 17:21:14 +0100, skrev "Daniel Johansen"
<dgj@ag-aps.dk> :

>Jeg syntes kraftedeme at det er ondssvagt at I bedømmer om et spørgsmål er
>webdesign eller browser baseret, Det kan godt være det er webdesign og
>browser baseret på en gang !!!!!!!

Vi henviser bare til et sted hvor der større chance for at få
kvalificeret hjælp. At han så tilsyneladende tager det ilde op, kan vi
jo ikke gøre for.

Hilsen Lars

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 31-10-06 11:43

L.E.P. wrote:
> [...]
>

> Vi henviser bare til et sted hvor der større chance for at få
> kvalificeret hjælp. At han så tilsyneladende tager det ilde op, kan vi

Hej Lars

Hvor giver jeg udtryk for at jeg tager det ilde op?

Løsningen fik jeg herinde og havde intet med webdesignet at gøre, så mon
ikke jeg ramte plet ved at lave indlægget i denne gruppe?

/Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-06 17:59

Daniel Johansen skrev:

> Jeg syntes kraftedeme at det er ondssvagt at I bedømmer om et spørgsmål er
> webdesign eller browser baseret

Jeg syntes kraftedeme det er åndssvagt at du hidser dig op over
at vi prøver at hjælpe, og så er det ikke engang dig der har
spurgt.

Jeg syntes kraftedeme også det er åndssvagt at du bruger sådan et
forpulet sprog. Det er eddermaneme ikke kønt at læse.

--
Bertel